Το κήρυγμα της ημέρας σήμερα Τρίτη, 15-5-2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.

Το κήρυγμα της ημέρας σήμερα Τρίτη, 15-5-2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι.




«Μην είστε αλλού»
Μην είσαι αλλού, σταμάτα να είσαι μόνος σου  μα μαζί με τους μαθητές μου…
Να αφήσουμε το Πνεύμα το Άγιο να μας οικοδομήσει…
Ο
γρ εσι δο τρες συνηγμνοι ες τ μν νομα, κε εμι ν μσ ατν.


Ο γλυκός μας Ιησούς Χριστός πάντα λέει στον άνθρωπο,
 στον κάθε άνθρωπο, γιατί δεν είναι προσωπολήπτης
"Είμαι εδώ για σένα!»
-Εσύ που είσαι;
Είμαι εδώ σου απλώνω το χέρι
δώσε μου το δικό σου.
Είμαι εδώ περιμένω να σε ακούσω....
Μίλα μου.
Είμαι εδώ όταν είσαι μόνος
σε ακούω...
Είμαι εδώ όταν τα προβλήματα
σου θολώνουν το μυαλό...
Είμαι εδώ για να σου δώσω λύσεις,
τώρα που είσαι σε αδιέξοδο…
Είμαι εδώ όταν δεν μπορείς να
χαμογελάσεις και κλίνεσαι στον
εαυτό σου....
Είμαι εδώ όταν οι άλλοι σου
γυρίζουν την πλάτη...
Εγώ είμαι εδώ για σένα...
Μέσα σου κατοικώ!
Θα σου χαϊδέψω την πλάτη και
θα σου πω: "ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ".
Είμαι εδώ....γιατί δεν με βλέπεις;
Γιατί με φοβάσαι;
Είμαι εδώ, πάντα ήμουν...
ακόμη και το δάκρυ σου
εγώ το σκουπίζω....
Είμαι εδώ σου δίνομαι απλόχερα
άγγιξε με....
Είμαι εδώ...υπάρχω μέσα σου...
Μην με κλειδώνεις εκεί στη γωνιά
Στο φως βγάλε με...
ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΝΕΒΗΚΑ ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟ
ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ....ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ!!!

Ακούστε το κήρυγμα:







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια