Μια πανίσχυρη προσευχή για θεραπεία, όλων των ασθενειών! Επιμέλεια κειμένων Ρένα Γ. Τζωράκη©.

Μια πανίσχυρη προσευχή για θεραπεία, όλων των ασθενειών! Επιμέλεια κειμένων Ρένα Γ. Τζωράκη©.





Με αυτή την προσευχή, δεν υπάρχει περίπτωση, κάθε πιστός   άνθρωπος , που την λέει  με την καρδιά του, να μην έχει άμεσα και δραστικά αποτελέσματα!
Η παρακάτω προσευχή επιδρά σε κάθε τομέα της ζωής σου, σωματικό, ψυχικό, πνευματικό και τα αποτελέσματα είναι ορατά ακόμα και σε  χαρακτηρισμένες  από γιατρούς ανίατες ασθένειες…
Να θυμάσαι πάντα, πως τα αδύνατα για τους ανθρώπους είναι δυνατά για τον θεό!
Και ότι αν έχεις πίστη συνάπεως είναι ικανή να μετακινήσεις βουνά!
Μην ξεχνάς, πως ήδη είσαι θεραπευμένος- η,
χάρη στην Σταυρική Θυσία του Ιησού Χριστού.
Εκείνος πήρε πάνω Του, κάθε Σου ασθένεια, κάθε σου πόνο, κάθε τραύμα, σωματικό, συναισθηματικό , ψυχικό και πνευματικό και κάθε κατάρα σου, που προήλθε από τις αμαρτίες μας, και έχεις περάσει στην διαδικασία των ευλογιών!

Να τον Δοξάζεις σε καθημερινή βάση, αδιάλειπτα, για την χάρη και το έλεός Του…


Η προσευχή για κάθε ασθένεια:
Ουράνιε Πατέρα, Σε ευχαριστώ που μου αποκαλύπτεις αυτές τις αλήθειες.
Σε ευχαριστώ, γιατί ο Χριστός πήρε  όλες τις ασθένειές μου  και τις αδυναμίες μου.
Σε ευχαριστώ ότι τώρα δεν είναι ανάγκη να τις φέρω εγώ πάνω μου, εφόσον ο Χριστός τις πήρε για μένα.
Χαίρομαι που γνώρισα αυτήν την αλήθεια ότι ο Σατανάς είναι εκείνος που έφερε την ασθένεια επάνω μου.
Όχι Εσύ.
Εσύ θέλεις να θεραπευτώ , να δυναμώσω, για να Σε Δοξάζω και να Σε υπηρετώ.
Σε ευχαριστώ, ότι γνώρισα ότι έχω νόμιμο δικαίωμα και εξουσία εναντίον  όλων των δαιμονίων.
Τώρα Πατέρα, έρχομαι κατά τον Λόγο Σου, και περιμένω να εκτελέσεις την υπόσχεσή Σου, την οποία μου έδωσες:
«Εγώ είμαι ο Κύριος ο θεραπεύων σε.»
Σου ζητώ να το κάνεις τώρα στο Όνομα του Ιησού Χριστού κατά το Λόγο Σου.
Επιτιμώ τον εχθρό , που μου προκάλεσε την αρρώστια, στο Όνομα του Ιησού Χριστού, προστάζω το μικρόβιο της αρρώστιας να φύγει και κάθε σύμπτωμα να  εξαλειφθεί με τη Δύναμη του Κυρίου μου.
Πατέρα σε ευχαριστώ, γιατί άκουσες την προσευχή μου,
και έδωσες την απάντηση Τώρα.. Ζητώντας την θεραπεία μου ΤΩΡΑ, κατά την υπόσχεσή Σου.
Σε ευχαριστώ ότι η αιτία της αρρώστιας μου καταστράφηκε και κατά την υπόσχεση του Ιησού θα θεραπευτώ.
Προσευχήθηκα στο Όνομα του Ιησού και ΓΝΩΡΙΖΩ ότι το αίτημά μου ακούσθηκε και μου δόθηκε.
Αμήν!
Σημείωση:
Τώρα, που προσευχήθηκες και επιτίμησες την αρρώστια σου  στο Όνομα του Ιησού, να είσαι βέβαιος ότι ο Θεός σε άκουσε και απάντησε στο αίτημά σου.
«Ας είμεθα σταθεροί και ασάλευτοι εις την ομολογίαν της ελπίδος διότι είναι πιστός εκείνος, ο οποίος έδωσε τις υποσχέσεις.
(Εβρ .10:23).
Μην αφήσεις το διάβολο, να ακούσει τίποτα από τα χείλη σου, παρά μόνο την ομολογία του Λόγου του Θεού.
Αν ο Σατανάς σου ψιθυρίζει, ότι ο Θεός δεν άκουσε, ούτε θα απαντήσει στην προσευχή σου αντιστάσου με σταθερή και αμετακίνητη πίστη και θα φύγει από κοντά σου.
Να θυμάσαι πως ο διάβολος πάντα διαβάλλει και είναι Ψεύτης και Πατέρας του ψέματος.
Μονάχα ο Θεός είναι Αλήθεια, Φως και Αιώνια Ζωή!
Ο Θεός παρακολουθεί τον Λόγο Του , για να τον εκτελέσει.
Άρχισε να κάνεις εκείνα τα πράγματα, που δεν μπορούσες να τα κάνεις πριν.
Κάνε τα στο όνομα του Ιησού, ζητώντας την θεραπεία που ήδη έδωσε και την οποία του ζήτησες.
Εκείνο το οποίο έκανε για τους άλλους στην επίγεια ζωή του, τυφλοί είδαν , κωφοί άκουσαν , λεπροί θεραπεύτηκαν είναι ΤΩΡΑ έτοιμος ,
 να το κάνει και για σένα αρκεί να έχεις πίστη…
Μην αμφιβάλλεις μονάχα πίστευε!
Καλή  συνέχεια στην ημέρα σας με πίστη, ελπίδα, αισιοδοξία και ΑΓΑΠΗ!
Ρένα Γ. Τζωράκη



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια