Η προσευχή της ημέρας σήμερα 9 Μαρτίου 2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©. Επιμελείται η Ρένα Γ. Τζωράκη©.

Η προσευχή της ημέρας σήμερα 9 Μαρτίου 2018, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©. Επιμελείται η Ρένα Γ. Τζωράκη©.



 Κύριε Ιησού  Χριστέ μου,
δεν ξέρω  για ποια πράγματα με προορίζεις εμένα τον αχρείο υπηρέτη σου,
για μεγάλα ή για μικρά,
Εσύ το γνωρίζεις αυτό…
Σε παρακαλώ, για αυτά τα μικρά, τα ταπεινά  ,τα ασήμαντα πράγματα,
τα καθημερινά, βοήθησέ με ,
να φανερώνεται μέσα από τα λόγια και τις πράξεις μου ,
η Δόξα Σου!
Δώσε μου σοφία, διάκριση  και σύνεση,
για να μπορώ να χειρίζομαι την κάθε στιγμή της ζωής μου, σύμφωνα με το δικό Σου θέλημα και όχι με το δικό μου…
Ω Κύριέ μου ανέλαβε και σήμερα τις σκέψεις μου, τις επιθυμίες μου, την καρδιά μου…
Πάρε κάθε τι , που δεν είναι δικό Σου και άδειασέ το και γέμισέ με,
 με το Πνεύμα Σου το Άγιο, έτσι ώστε να πλημμυρίζω από Σένα και την Αγάπη Σου…
Ω Κύριέ μου, δεν υπάρχει τίποτε πιο γλυκό , πιο αγαπημένο, πιο ευλογημένο από Σένα και την Αγάπη Σου!
Μάθε με να αγαπώ όπως Εσύ, μάθε με να βαδίζω τους δρόμους της Δικαιοσύνης, της Αλήθειας και του Φωτός Σου,
και προστάτεψέ με από τις Σειρήνες της πλάνης…
Άνοιξε τα πνευματικά μου μάτια και αυτιά και βοήθησέ με να κατανοώ και να αποδέχομαι όλους τους συνανθρώπους μου…
Την γλυκιά Σου καρδιά Ιησού μου δώρισέ μου, την ευγενική Ψυχή Σου,
φέρε με στο μέτρο της Δικαιοσύνης και της Αγιότητάς Σου εμένα τον αμαρτωλό…
Πλύνε με Κύριε μου με το Άγιο Αίμα της Θυσίας Σου και ευλόγησε την σημερινή μου ημέρα…
Κύριε Εσύ Είσαι η ράβδος, η βακτηρία, το καταφύγιο, η έμπνευσή μου,
ο αιώνιος σύντροφός μου, ο αγαπημένος φίλος μου,
ο αδελφός της καρδιάς μου,
ο ποιμένας μου,
 ο Κύριος και ο Θεός μου!
Σε ευλογώ Κύριέ μου και σε προσκυνώ εν Πνεύματι,
δοξασμένο το Υπέρ Παν Όνομά Σου!







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια