Η προσευχή της ημέρας , σήμερα Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.

Η προσευχή της ημέρας , σήμερα Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.




 Ω Γλυκέ μου Ιησού,
παίρνω το θάρρος να προσευχηθώ
γιατί εσύ είπες στον Άγιο Λόγο Σου:
Ζητείστε μου και θα σας το δώσω
χτυπήστε μου την πόρτα και θα σας ανοίξω!
Κύριε,
έλα στη Ζωή μου να την χρωματίσεις με την Παρουσία Σου!
Σε έχω ανάγκη Κύριέ μου…
Ανέλαβε τις πληγές μου,
κλείσε τα τραύματά μου
και δώσε μου Εσύ αυτό που νομίζεις,
 πως έχω ανάγκη αυτή την στιγμή!


Ω Κύριε ξέρω πως  Είσαι Ζωντανός Θεός
και η Αγάπη Σου είναι η κινητήριος Δύναμης της Ζωής!
Την Αγάπη Σου ζητώ και τα σπλάχνα Σου
στην δική μου αμαρτωλή καρδιά!
Μάθε με Κύριέ μου να προσεύχομαι,
 να σε Υμνώ , να Σε Δοξολογώ
χάρισέ μου μια καρδιά ευγνωμοσύνης,
να νιώθω την πληρότητα και την Ειρήνη Σου…
Κύριε , δεν ξέρω να προσεύχομαι αδιάλειπτα .
Μάθε με Εσύ με το Πνεύμα Σου το άγιο…
Την επικοινωνία ζητώ που είχες Εσύ με τον Ουράνιο Πατέρα μας ,
όταν ήσουν εδώ στην επίγεια ζωή σου…
Ω Κύριε το Αίμα Συ ζητώ να με καθαρίσει από κάθε τι ,
που  φωλεύει μέσα μου
και δεν προέρχεται από σένα!
Ω Κύριε έχω πραγματική ανάγκη την Δύναμή Σου,
την Δική Σου χαρά
και Αγάπη μέσα στην καρδιά μου,
ώστε να υπηρετώ τους οικείους μου,
με τον τρόπο ,που Εσύ θέλεις…
Ω Κύριε, διέγραψε καθετί που υπάρχει στην καρδιά μου
και με προσκολλά στα φθαρτά , τα γήινα,
τα ανούσια και ανώφελα , τα μάταια αυτά του  εφήμερου κόσμου
και θέλω να ακούω την Δική Σου φωνή μόνο μέσα μου,
και να γεμίζω με τη Χάρη σου
και την Δική Σου Παρουσία!
Δοξασμένο το Όνομά σου εις τους Αιώνες των αιώνων Αμήν!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια