Η προσευχή της ημέρας σήμερα 14 Δεκεμβρίου 2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.

Η προσευχή της ημέρας σήμερα 14 Δεκεμβρίου 2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.





 Κύριε,
σε ευχαριστώ που Χάρη στο αίμα Σου
πέρασα από την κατάρα στην Ευλογία!
Δεν υπάρχουν λόγια, ετούτη την στιγμή,
παρά μονάχα δάκρυα ευγνωμοσύνης και δοξολογίας,
για Σένα τον αναμάρτητο αμνό του Θεού,
που πήρες πάνω Σου την αμαρτία όλου του κόσμου
και τις δικές μου,
πολυάριθμες σαν τους κόκκους της άμμου…
Κράτα μου το χέρι Κύριέ μου,
γιατί η φύση μου είναι χοϊκή,
με έφεση στην αμαρτία,
άνοιξε τα πνευματικά μου μάτια,
να έχω την όραση τη δική Σου,
να μην κρίνω,
να μην εστιάζομαι στα μειονεκτήματα
και τις ατέλειες των αδελφών μου,
μα στα δικά μου πάθη και ατέλειες…
Ξερίζωσέ μου , ότι μέσα μου φύτρωσε,
και δεν προέρχεται από Σένα!
Χάρισέ μου πνευματικά αυτιά,
για να μπορώ να ακούω τα Λόγια Σου
και φύτεψέ τα παντοτινά στην καρδιά μου…
Να μην είμαι όμως απλά ένας  ακροατής  του Λόγου Σου,
μα άνθρωπος των πράξεων…
Ω Κύριε Ιησού,
όργωσε το άγονο κομμάτι της καρδιάς μου
και κάνε με ένα καρποφόρο δέντρο,
που κάτω από τη σκιά του να ξεκουράζεται ο κουρασμένος,
ο πεινασμένος
και ταλαιπωρημένος διαβάτης της Ζωής…
Ω Ιησού μην με αφήσεις απροστάτευτο και μόνο στις δοκιμασίες της Ζωής…
Κάνε με ένα νικηφόρο χριστιανό
να ανεβαίνω την πνευματική σκάλα για τον Ουρανό της Αγάπης Σου,
σκαλί – σκαλί ,
χωρίς έπαρση, αλαζονία
και μικρότητα,
χωρίς τον κίνδυνο να πέσω και να βρεθώ στα τάρταρα…
Ω Ιησού μου , χάρισέ μου μια γλυκιά καρδιά σαν την Δική σου
να βλέπω πέρα από τα εφήμερα
τα γήινα,
να έχω αυτήν την πνευματική επικοινωνία,
που είχες Εσύ με τον Ουράνιο Πατέρα μας,
φύλαξέ με από το Πνεύμα του πονηρού,
που ωρύεται σαν λιοντάρι μαινόμενο,
έτοιμο να κατασπαράξει την ψυχή μου,
που ανήκει Σε Σένα!
Ω Ιησού,
μια καρδιά γεμάτη το Ιερό Δέος της Αγάπης μου για Σένα,
γεμάτη ευγένεια, προσφορά,
καλοσύνη, ταπεινοφροσύνη.
και χάρισέ μου ένα Νου διαυγή, καθαρό , γεμάτο Άγιες επιθυμίες…
Ω Κύριε, ευλόγησε την κάθε στιγμή μου, ανέλαβε την σημερινή ημέρα μου,
συντόνισε τις σκέψεις μου με τις δικές Σου
και μην μου αφήσεις ούτε στιγμή το χέρι μου,
από κοντά Σου…
Μην αφήσεις την τύφλωση του νου, να ζω μονάχα για τον εαυτό μου…
Θέλω να ζω μονάχα για Σένα
και να καλλιεργώ την Αλήθεια Σου, στο φυτώριο της καρδιάς μου…
Κύριε μου,
χάρισέ μου το Πνεύμα της δικής Σου Σοφίας,
για να μπορώ να διαχειρίζομαι με σύνεση  και διάκριση την κάθε κατάσταση της ζωής μου…
Ευλογημένο και δοξασμένο το Θείο Όνομά Σου εις τους Αιώνες των Αιώνων…
Αμήν!






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια