Διαβάστε την διδακτική ιστορία, συνοδευόμενη με την Προσευχή της ημέρας σήμερα 25 Νοεμβρίου 2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.

Διαβάστε την διδακτική ιστορία, συνοδευόμενη με την Προσευχή της ημέρας σήμερα 25 Νοεμβρίου 2017, από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.



 Αλήθεια πόσο πολύτιμη είναι η μετάνοια και η εξομολόγηση;
Η παρακάτω ιστορία,
 είναι από το «Γεροντικόν», μια διδακτική ιστορία , που δείχνει πως από τα πολυτιμότερα πράγματα είναι η προσευχή μετά δακρύων και η εξομολόγηση των αμαρτιών μας στον Ύψιστο Θεό!
Ο τίτλος της:
«Τα  πολυτιμότερα πράγματα στον πλανήτη Γη»


Κάποια στιγμή στον ουρανό ζήτησε ο Θεός από τους αγγέλους να του φέρουν τα πιο πολύτιμα πράγματα, που υπάρχουν στη γη.

Οι άγγελοι ξεκίνησαν και έψαξαν ολόκληρη τη γη.
Πολλοί ομολογουμένως έφεραν πολλά ωραία και πολύτιμα πράγματα. Ξεχώρισαν όμως τρείς.
Ο ένας έφερε και απέθεσε στον θρόνο του Θεού ένα ωραιότατο
μαργαριτάρι. 


Ήταν μια σταγόνα ιδρώτα.
Είχε πέσει από το μέτωπο κάποιου που τίμια προσπαθούσε να ζήσει την οικογένειά του.
-Ωραίο το εύρημα σου, είπε ο Θεός, αλλά υπάρχει και πιο ωραίο από αυτό.
Ήρθε τότε δεύτερος άγγελος. Αυτός απέθεσε με σεβασμό μπροστά στον Θεό ένα κατακόκκινο ρουμπίνι. 

Ήταν μια σταγόνα αίματος ενός ήρωα,
που είχε πέσει στο πεδίο της τιμής.
Οι άγγελοι έμειναν εκστατικοί. Ασφαλώς αυτός θα κέρδιζε το βραβείο.
-Υπάρχει κάτι πιο πολύτιμο ακόμη ,είπε ο Θεός.
Τότε όλοι στράφηκαν προς το μέρος του τρίτου αγγέλου, που εκείνη την ώρα ερχόταν και με πολλή ευλάβεια άφησε να κυλίσει στον θρόνο του Θεού ένα αστραφτερό διαμάντι, 

που όμοιο μ' αυτό ποτέ δεν είχαν δει.
 Ήταν ένα δάκρυ κάποιου αμαρτωλού, που γονατιστός ομολογούσε τις αμαρτίες του μπροστά στον πνευματικό.
-Αυτό είναι το πιο πολύτιμο πράγμα , είπε τότε ο Θεός και το βραβείο δόθηκε στον τελευταίο άγγελο. Αλήθεια, πόσο αξίζει η μετάνοια και η εξομολόγηση.

Αυτό το βεβαιώνει ο ίδιος ο Κύριος, που λέγει :


«Λέγω ύμίν ότι ούτω χαρά έσται έν τω ούρανω έπί ένί άμαρτωλώ μετανοούντι… ούτω, λέγω υμίν, χαρά γίνεται ενώπιον των αγγέλων του Θεού έπί ένί άμαρτωλώ μετανοούντι»
Λουκά ιε’ 7: 10.
 Και σε άλλο εδάφιο για την μετάνοια:

 
Η προσευχή της ημέρας Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη:
Κύριε ,
Εσύ γνωρίζεις τις καρδιές όλων των ανθρώπων
 σαν καρδιογνώστης που Είσαι.
Έλα και φώλιασε στην δική μου καρδιά,
την γεμάτη πληγές, ανησυχία και ακαταστασία…
Έλα και καθάρισέ με…
Πάρε τα δάκρυα της μετανοίας μου
και δώσε μου την άφεση των αμαρτιών μου…
Χάρισέ μου μια δεύτερη ευκαιρία,
για ένα ξεκίνημα νέο μαζί Σου!
Η Χάρη και το έλεός Σου ,
ας με ακολουθούν πάντα
αυτά είναι τα πολύτιμα δώρα Σου,
που δεν θέλω να χάσω ποτέ,
ως το τέλος της επίγεια ζωής μου…
Σου παραχωρώ την καρδιά μου,
για να  κατοικήσεις από τώρα και στο εξής μέσα μου,
να με καθαρίσεις,
να με αγιάσεις με το Αίμα της Θυσίας Σου,
να οδηγείς κάθε μου βήμα,
να φωτίζεις κάθε σκέψη μου,
να μου δίνεις επιθυμίες Άγιες,
καθώς Εσύ Είσαι Άγιος,
να με κατευθύνεις σε κάθε μου πράξη,

Να  Είσαι ο  Κύριος και ο Θεός μου,
 ως την τελευταία μου αναπνοή...
Αμήν!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια