Μια ιδιαίτερη προσευχή για κάθε ασθένεια από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

Μια ιδιαίτερη προσευχή για κάθε ασθένεια από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.


 Ω Κύριέ μου,
στο Σταυρό Σου επάνω προσηλώνω το βλέμμα μου…

Εκεί στο πόνο Σου, στη μοναξιά Σου,
στην απόρριψη από τους ανθρώπους,
 από Τον Ουράνιο Πατέρα Σου,
γιατί Εσύ έγινες για μένα κατάρα,
για να περάσω στην Ευλογία Σου…
Ω Ιησού μου,
δεν υπάρχουν λόγια,
δεν υπάρχει  ανθρώπινο συναίσθημα  να σου εκφράσει  το μεγάλο ευχαριστώ της ψυχής μου ,
για όλα όσα βίωσες για μένα ,
 για τις αμαρτίες μου,
 τα λάθη μου, τις παραλείψεις μου…
 Δέξου το ευχαριστώ των δακρύων μου,
μέσα στη σιωπή μου ετούτη την ώρα,
και μην με αφήσεις να χαθώ Κύριέ μου…
Ξέρω Κύριε, πως από την μέρα που σε γνώρισα
νιώθω την Ειρήνη Σου, την αγάπη Σου,
την παρηγοριά Σου,
γιατί Εσύ Είσαι  ο  Κύριος και ο Θεός μου!
Εσύ η Δύναμη,,
η Σκέπη μου,
το καταφύγιό μου,
η Ελπίδα μου,
η Χαρά και η πληρότητά μου…
Ξέρω Κύριε,
 πως δεν θα με εγκαταλείψεις,
γιατί πιστεύω σε Σένα,
με όλη μου την διάνοια,
με όλη μου την  δύναμη,

με όλη την ψυχή μου,
και την καρδιά μου,
και ο Λόγος Σου είναι Αλήθεια!
Είναι Ναι και Αμήν!
Δια των πληγών Σου ,
εμείς οι ασθενείς  θεραπευόμαστε,
και περνάμε από το σκοτάδι στο Θείο Φως Σου…
Σε εμπιστεύομαι Κύριέ μου,
και γνωρίζω πως το  Θέλημά Σου,
δεν είναι ο πόνος,
η μοναξιά,
η ασθένεια,
ο Θάνατος,
μα η Αρμονία,
η αποκατάσταση,
η Θεραπεία,
η Χάρη και το Έλεός Σου…
Σ΄ αγαπώ Κύριε και σε εμπιστεύομαι…
Γνωρίζω, πως το έργο της θεραπείας ήδη το έχεις ξεκινήσει
και θα το ολοκληρώσεις…
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, γιατί η πίστη μας είναι  βεβαίωση,
μη βλεπομένων…
Τώρα λαμβάνω την θεραπεία Σου
λούζομαι με το Αίμα Σου,
Σωτήρα μου,
Ίαση του Σώματος ,
του Πνεύματος ,
της Ψυχής μου,
και σε Προσκυνώ εν Πνεύματι,
 σου αξίζει όλη η Δόξα του Ουρανού και της  Γης
Κύριέ μου…
Ευλογημένο το Όνομά σου εις τους Αιώνες…


Ρένα Τζωράκη©




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια