Η προσευχή της ημέρας σήμερα 24 Οκτωβρίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.

Η προσευχή της ημέρας σήμερα 24 Οκτωβρίου από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη©.









Ω Κύριε ,  Πάνσοφε, Αιώνιε και Δημιουργέ των πάντων ,
Που  με την ανεξερεύνητη αγαθότητα Σου
με κάλεσες  από το σκοτάδι της ματαιότητας σε  τούτη  την εφήμερη  Ζωή,
και  μου έδωσες την χάρη του Βαπτίσματος
και την σφραγίδα του αγίου Πνεύματος ,
με προίκισες με την επιθυμία
να αναζητήσω Εσένα,
τον μόνο αναμάρτητο Άνθρωπο και  αληθινό Θεό,
τον μόνο μεσολαβητή ανθρώπων και Ουράνιου Πατέρα.
Εισάκουσε σε παρακαλώ  την προσευχή μου
και δώσε μου Φως από Το Φως Σου,
Σοφία από την Σοφία Σου,
βοήθησέ με να ευθυγραμμίσω τις σκέψεις μου στην Σκέψη Σου,
Κάνε με ένα δοχείο της Αγάπης Σου,
όπου έριδες και αψιναχίες να σπέρνω την Ειρήνη Σου,
όπου ανησυχίες και μέριμνες να φέρνω την Γαλήνη Σου,
όπου φόβος και ανασφάλεια,
να μιλάω και την Ουράνια Βασιλεία Σου,
την Ελπίδα μας και την πίστη μας   για τα μη βλεπόμενα…
 Χωρίς Εσένα Κύριέ μου δεν  έχουμε ζωή, φως, χαρά ,  πίστη ,  βεβαιότητα,  Αναστάσιμη προσδοκία,
ούτε δύναμη χωρίς εσένα, ω Θεέ μου.
Αλλά Συ είπες στους μαθητές Σου:
« Καθετί που θα ζητήσετε στην προσευχή σας με πίστη,θα το λάβετε» και
«καθετί που ζητήσετε στο όνομά μου θα γίνει».
Γι αυτό τολμώ να Σε επικαλεστώ:
Καθάρισέ με από κάθε ρύπο σωματικό, ψυχικό  και πνευματικό.
Δίδαξέ με να προσεύχομαι ορθά.
Ευλόγησε αυτήν την μέρα που χάρισες σε εμένα,
τον ανάξιο δούλο Σου.
Με την δύναμη της ευλογίας Σου, κάνε με ικανό
συνέχεια να μιλώ και να εργάζομαι για τη δόξα Σου,
Με καθαρό πνεύμα , ταπείνωση, υπομονή, αγάπη,
ευγένεια ,  πραότητα, ταπεινοφροσύνη, θάρρος και σοφία και διάκριση.
Να αισθάνομαι πάντοτε  σε κάθε στιγμή της ημέρας την παρουσία Σου.
Με την άπειρη αγαθότητά Σου, ω Κύριε Θεέ
Δείξε μου τον δρόμο του θελήματός Σου,
Και δώσε ώστε να βαδίζω μπροστά Σου
Χωρίς αμαρτία.
Ω Κύριε, σε εσένα όλες οι καρδιές είναι ανοιχτές.
Συ γνωρίζεις όλα όσα έχω ανάγκη.
Συ γνωρίζεις την τυφλότητα και την άγνοια μου.
Συ γνωρίζεις την αστάθεια και την διαφθορά της ψυχής μου.
Αλλά ούτε ο πόνος και η αγωνία μου είναι κρυμμένα από Σένα.
Δέξου, σε παρακαλώ την προσευχή μου
και με το Άγιο Πνεύμα Σου, δίδαξέ με τον δρόμο
που πρέπει να πορευθώ.
Και όταν η διεστραμμένη μου θέληση με οδηγήσει σε άλλους δρόμους,
μην με αφήσεις να χαθώ,
αλλά κάνε με να επιστρέψω σε Εσένα.
Δώσε μου με την δύναμη της αγάπης Σου να κρατηθώ σταθερά στο αγαθό.
Φύλαξέ με από κάθε  φαντασία
 λόγο ή πράξη που μπορεί να καταστρέψει την ψυχή,
από κάθε επιθυμία που μπορεί να δυσαρεστήσει
και να βλάψει τον  αδελφό μου.
Δίδαξέ με πως πρέπει και τι πρέπει να λέγω.
Αν είναι θέλημά Σου να μην απαντώ,
Δώσε μου πνεύμα ειρηνικής σιωπής,
που να μην προκαλεί λύπη ή πόνο στον αδελφό μου.
Στήριξέ με στον δρόμο των εντολών Σου και μέχρι την τελευταία μου πνοή,
Δώσε να μην απομακρυνθώ από το φως των εντολών Σου.
Οι εντολές Σου ας γίνουν ο μόνος νόμος στην ζωή μου
Στη γη και σ΄ όλη την αιωνιότητα.
Ω Θεέ , σε παρακαλώ,  δώσε μου Χάρη και έλεος!
Λύτρωσέ με από τη θλίψη και την αθλιότητά μου
και μην κρύβεις από μένα τον δρόμο της σωτηρίας .
Μέσα στην μωρία μου Θεέ μου, Σου ζήτησα
πολλά πράγματα και μεγάλα. Θυμάμαι την  αλαζονεία, την αγένεια, την φαυλότητα , τις αμαρτίες μου, τις αδυναμίες , τα πάθη μου
και  σου κράζω : Κύριέ μου ελέησέ με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο Σου…
Μην  με εγκαταλείψεις στον αγώνα μου, στις μάχες με τον πονηρό…
Αύξησέ μου την πίστη και την εμπιστοσύνη Σε Σένα!
   Δώσε μου μια θερμή καρδιά , που γίνεται θυσία προσευχών για Σένα!
]Βοήθησέ με να σε αγαπήσω , όπως εσύ μας αγάπησες,
έτσι ώστε να σου αφιερωθώ ολοκληρωτικά με όλη μου την καρδιά, με όλο μου το νου, με όλη μου την δύναμη  και το Πνεύμα,
 για να σου δώσω τα Σα εκ των Σω…
Διατήρησε την ζωή μου στον κόσμο τούτο,
μέχρι να μπορέσω να σου προσφέρω άξια μετάνοια.
Μη με οδηγήσεις σε θάνατο στην μέση των ημερών μου,
ούτε ενόσω ο νους μου είναι τυφλωμένος και πλανεμένος…
Όταν όμως θελήσεις να βάλεις τέρμα στην ζωή μου,
να μου το δείξεις από πρωτύτερα για να προετοιμάσω την ψυχή μου
πριν παρουσιαστεί μπροστά Σου.
Να είσαι μαζί μου κατά την φοβερή αυτή ώρα
και να μου δωρίσεις την χαρά της  Λυτρώσεως και της Σωτηρίας!
Καθάρισέ με από τις κρυφές αμαρτίες μου
και απ΄ όλη την αχαριστία που έχω μέσα μου
και δώρισέ μου καλή απολογία
μπροστά στον θρόνο της κρίσης Σου.
Ναι,  Κύριέ μου,
Εσύ είσαι ο αρχηγός και ο τελειωτής της πίστης μου,
 το έλεός Σου ζητώ , την Προστασία, το  Θείο Φωτισμό  Σου,
την απύθμενη  αγάπη Σου
και το Μέγα  Έλεός Σου…
Χρίσε με Κύριέ μου και μη με αφήσεις να γίνω βορρά στον εχθρό, που μαίνεται λυσσασμένος….
Δοξασμένο το Πάντιμο και μεγαλοπρεπές όνομά Σου…
Αμήν!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια