H Προσευχή της ημέρας σήμερα 2-9-2017 από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.

H Προσευχή της ημέρας σήμερα 2-9-2017 από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη.




Παντοδύναμε  Κύριε,
έρχομαι με ταπείνωση μπροστά Σου δια μέσω του αγαπητού Σου Υιού και Σωτήρα μου Ιησού Χριστού, να με ευλογήσεις, να με αγιάσεις με το αίμα Του.
Να συγχωρήσεις την αμαρτωλή φύση μου, που διαρκώς αμαρτάνει, καθώς οι μέριμνες της καθημερινότητας αποσπούν την προσοχή μου, από τα Αιώνια, τα Άφθαρτα, τα Αληθινά…
Σε παρακαλώ Ουράνιε Πατέρα, βοήθησέ με να  ζω με Σένα κάθε στιγμή της Ζωής μου.
Κάνε με περισσότερο πιστό και  με περισσότερη θέρμη στην καρδιά μου.
Την Άγια Φωτιά Σου ζητώ, να κατακάψει , ότι ο εχθρός φύτεψε μέσα μου και δεν προέρχεται από Σένα.
Ω  Κύριε των Δυνάμεων , βοήθησέ με να αγαπώ , όπως Εσύ με αγαπάς, γέμισε την καρδιά και το Νου μου με το Πνεύμα Σου το Άγιο, που ανανεώνει κάθε κύτταρο του Είναι μου και βοήθησέ με να ακούω τη φωνή Σου, γιατί ο Λόγος Σου είναι η Αλήθεια και οδηγεί στην Αιωνιότητα…
Ω Ιησού μου, άνοιξε τα πνευματικά μου μάτια, να μπορώ να βλέπω , όπως Εσύ, να συναισθάνομαι όπως Εσύ και να  έχω την επικοινωνία που είχες Εσύ με τον Πατέρα μας, κατά την διάρκεια της επίγειας ζωής Σου.
Ω Κύριε δώσε μου και σήμερα τον πνευματικό Σου άρτο, και προφύλαξέ με από τις επιθέσεις του εχθρού που ωρύεται…
Σε προσκυνώ Κύριέ μου, και σου δίνω όλη τη Δόξα, όλο το θυμία μα της καρδιάς μου, γιατί Εσύ Είσαι ο Κύριος και Ο Θεός μου.
Εσύ η Αγάπη μου η Παντοτινή, η αναλλοίωτη και η άφθαρτη.
Σ’ αγαπώ Κύριέ μου και σε ευχαριστώ για το Αίμα Σου. Τη Θυσία Σου επάνω στο Σταυρό του μαρτυρίου, γιατί χάρη Σε Σένα , πέρασα από την κατάρα στην ευλογία του Αβραάμ.
Δοξασμένο το  Θείο  Όνομά σου εις τους Αιώνες, γιατί Εσύ Είσαι ο ΩΝ, ο Ην και ο Ερχόμενος…
Αμήν!
 Ρένα Τζωράκη©



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια