Η καλημέρα μου σήμερα, 3 Δεκεμβρίου , από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη- Μανουκάκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.

Η καλημέρα μου σήμερα, 3 Δεκεμβρίου , από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη- Μανουκάκη. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.



                                 Γλυκοχαράζει της Ρένας Τζωράκη- Μανουκάκη.

Όταν ήμουν μικρή δεν μπορούσα να καταλάβω τον πατέρα μου, που έλεγε τακτικά την έκφραση Χαράζει, ενώ προτιμούσα την έκφραση Ανατέλλει…
Μεγαλώνοντας κατανόησα πως η έκφραση χαράζει είναι σύνθετη από το Χαρά και Ζω.
Δηλαδή  μέσα μου ζει η χαρά!!!
Πόσο μάλιστα το Γλυκοχαράζει…

Η γλυκιά χαρά ζει μέσα μας!!!
 Η χαρά του Σωτήρα μας και  προσωπικού Λυτρωτή μας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού…
 Πραγματικά όποιο κι αν είναι το πρόβλημά σας, όποια κι αν είναι η θλίψη ή ο πόνος σας να θυμάστε πως πάντα μετά από την πιο σκοτεινή ώρα έρχεται το Γλυκό Φως της Ανατολής, που λυτρώνει και αποδιώχνει τα σκοτάδια του κόσμου!!!
 Μην βυθίζεστε στον ωκεανό της θλίψης και μάλιστα όταν δεν ξέρετε καθόλου κολύμπι!
Κινδυνεύουμε να παραμείνουμε αιώνια στο σκοτεινό βυθό της μοναξιάς της κατάθλιψης ,της απογοήτευσης και της μελαγχολίας…
Στρέψετε το βλέμμα στο Φως και τα σκοτάδια του κόσμου με μιας θα αφανιστούν…

Στραφείτε στο ανέσπερο Φως του Κυρίου και Σωτήρα μας, γιατί όπως γράφει και ο Άγιος Αυγουστίνος:


Στραφείτε στο ανέσπερο Φως του Κυρίου και Σωτήρα μας…
Καλή σας μέρα  και χαρούμενες γιορτές σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!
Ρένα Τζωράκη© 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια