Το μήνυμα της ημέρας από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη, σήμερα, 23-12-2016. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.

Το μήνυμα της ημέρας από το Λογοτεχνικό περιβόλι της Ρένας Τζωράκη, σήμερα, 23-12-2016. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.








Πώς να Σου πώ ευχαριστώ για το Θαύμα της Γέννησής Σου;
Εσύ ο Θεός να καταδεχτείς να γίνεις Άνθρωπος!!!
Ω Γλυκέ μου Ιησού,
Εσύ ο Βασιλιάς των Βασιλιάδων
 Ήρθες στη Γη για να υπηρετήσεις τους δούλους,
τους ταπεινούς, τους αμαρτωλούς,
τους άστεγους,
τους κατατρεγμένους,
τους ανήμπορους,
τους πένητες στο πνεύμα και στο σώμα…

Πώς να σου Πω Ευχαριστώ
 για την κατάρα  που σήκωσες επάνω στο Σταυρό
για μένα;
Για την αμαρτωλή μου φύση,
που με έπλεινες με το αίμα Σου το Άγιο,
που με έντυσες και μου έβαλες ρούχα λευκά και καθαρά,
εμένα το βρώμικο,
 για να με φέρεις και πάλι
κοντά στην Δόξα του  Ουράνιου  Πατέρα
με την γλυκιά  και  ζεστή αγκαλιά Του
 να με περιμένει,
να με αγαπά να με συγχωρεί,
να με ευλογεί,
να με αγιάζει,
για όλα όσα έκανα
για όλα όσα είπα
ακούσια και εκούσια…
 Σ’ Εσένα ,που  χάρη στην αγάπη Σου   θεραπεύεις της καρδιάς μου τα τραύματα.
Σ’  Εσένα , που στεγνώνεις τα δάκρυα μου.
 Σ’ Εσένα που  γεμίζεις με  Φως τα σκοτάδια του πνεύματός μου.
 Σ’ Εσένα, που μεταλλάσσεις την θλίψη μου σε   χαρά και πληρότητα...
 Σ’ Εσένα , που μετατρέπεις τις ανησυχίες μου σε Παραδείσιο κήπο Γαλήνης…
  Σ’ Εσένα που νεκρώθηκες ,που στον Άδη βρέθηκες για την δική μου Ανάσταση!!!
 Σ’ Εσένα  που Είσαι Αγάπη, για να  βρεθώ  στην πηγή της  ΑΓΑΠΗΣ….
Ρένα Τζωράκη©

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια