Το μήνυμα της ημέρας από το Λογοτεχνικό περιβόλι, σήμερα Κυριακή 6-11-2016. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.

Το μήνυμα της ημέρας από το Λογοτεχνικό περιβόλι, σήμερα Κυριακή 6-11-2016. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη©.






Ποτέ δεν θα είστε σε θέση να ξεφύγετε από την καρδιά σας. Γι 'αυτό είναι καλύτερα να ακούσετε τι έχει να σας πει. "
Paul Coelho
Πρέπει να μάθουμε να ακούμε την καρδιά μας αυτό το μικρό ψίθυρο εκείνη την αδύναμη φωνούλα που γνωρίζει τα πάντα για μας, που μας νουθετεί, που μας ελέγχει, μα πάνω από όλα μας  προστατεύει από άσχημες κακοτοπιές…

Είναι η φωνή, που γνωρίζει τα πάντα, πριν ακόμα γίνουν  αρκεί να είμαστε αποδέκτες εκείνης της φωνής, αληθινοί με τον εαυτό μας και με την καρδιά μας και να  είμαστε δεκτικοί στην επικοινωνία μαζί της…
Ποτέ δεν θα βγούμε χαμένοι αυτό είναι βέβαιο!!!
Ολοκληρώνω με μια σύντομη προσευχή της ημέρας, για τι η προσευχή είναι η μόνη δύναμη, που μπορεί να ανατρέψει τα πάντα και είναι το μόνο μας όπλο από κάθε αρνητική ενέργεια και κάθε μας πλάνη…
Αν γνωρίζαμε πως αυτό το  υπερόπλο έχει τη δύναμη  να μας μετατρέψει εμάς  τους απλούς και ανίσχυρους ανθρώπους σε γίγαντες και Νικητές της Ζωής θα προσευχόμαστε αδιάλειπτα όπως γράφει και ο Απόστολος Παύλος…
Γιατί εξαιτίας της προσευχής δημιουργείς μαζί με το φύλακα-άγγελό σου μια ασπίδα προστασίας γύρω σου
που σε προστατεύει απ' τις επιθέσεις του διαβόλου εσένα, την οικογένειά σου και τα αγαπημένα πρόσωπα για τα οποία προσεύχεσαι, και  τα συνδέεις αόρατα με την Πηγή της Αγάπης, που τα δημιούργησε…
Η Προσευχή της ημέρας
Κύριέ μου,
έρχομαι κοντά Σου με την Δύναμη του Ιησού Χριστού να με ευλογήσεις , να με καθαρίσεις με το Άγιο  Αίμα της Σταυρικής θυσίας  Σου  , και να σου παραδώσω όλη την ημέρα μου, κάθε στιγμή της ημέρα μου Σε Σένα.
Προστάτεψε και ευλόγησέ με , καθοδήγησε τις σκέψεις μου να συντονίζονται στην δική Σου συχνότητα.
Περίλουσέ με  το Φως Σου και άνοιξε τα πνευματικά μου μάτια να δουν με διαύγεια και καθαρότητα την Αλήθεια Σου.
Χάρισέ μου την σημερινή μέρα μέσα στην Αγάπη Σου, δώσε μου Σοφία , διάκριση, σύνεση και κάνε με να βλέπω κάθε ανθρώπινο όν σαν αδελφό μου.
Βοήθησέ με να ακούω την φωνή τη δική Σου Κύριέ μου και μάθε με να αγαπώ κάθε πλάσμα Σου όπως μας αγαπάς Εσύ.
Κύριέ μου αφήνω την ημέρα μου Σε Σένα και περιμένω τις δικές Σου ευλογίες την Χάρη και το έλεός Σου.
Σ’ αγαπώ με όλη τη δύναμη της καρδιάς του Νου , της ψυχής και του Πνεύματός μου…
Όλα Σε σένα ανήκουν και όλα σε Σένα καταλήγουν. Ας γίνει το Θέλημά Σου , όπως στον Ουρανό έτσι και στη Γη.
Δοξασμένο και ευλογημένο το  Θείο ‘Ονομά Σου εις τους Αιώνες των Αιώνων .
Αμήν!
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας.
Μια χαρούμενη Κυριακή σε σας και τις οικογένειές σας εύχομαι.


Ρένα Τζωράκη ©





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια