Η εγκάρδια καλημέρα μου σήμερα, 24 Νοεμβρίου, στους αγαπημένους μου αναγνώστες και αναγνώστριες, με εικόνες και λόγια ,που θα σας δώσουν δύναμη, και αισιοδοξία να συνεχίσετε την σημερινή σας ημέρα.Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη.

Η εγκάρδια καλημέρα μου σήμερα, 24 Νοεμβρίου, στους αγαπημένους μου αναγνώστες και αναγνώστριες, με εικόνες και λόγια ,που θα σας δώσουν δύναμη, και αισιοδοξία να συνεχίσετε την σημερινή σας ημέρα.Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη.





24 Νοεμβρίου 2016 – Επιμέλεια –Παρουσίαση:
Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη.

Μην χάνετε το κουράγιο σας, την πίστη, αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, ότι κι αν είναι εκείνο που σας προβληματίζει, στραφείτε Σε Εκείνον που θεραπεύει και λυτρώνει  από όλα τα προβλήματα της Ζωής, αρκεί να τον εμπιστευτείτε και να τον πιστέψετε…
Καλή συνέχεια στην ημέρα σας
Ρένα Τζωράκη©





















 Ρένα Τζωράκη©

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια