Το μήνυμα της ημέρας που στέλνει το Λογοτεχνικό περιβόλι σήμερα 21 Σεπτεμβρίου 2016 σε όλους τους αναγνώστες του. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη.

Το μήνυμα της ημέρας που στέλνει το Λογοτεχνικό περιβόλι σήμερα 21 Σεπτεμβρίου 2016 σε όλους τους αναγνώστες του. Επιμελείται και παρουσιάζει η Ρένα Τζωράκη.




Κάθε λύπη που έχεις μέσα στην ψυχή σου να θυμάσαι πως είναι ωφέλιμη, εκτός από εκείνη που οδηγεί στην απόγνωση.

Μονάχα η λύπη που φέρνει απόγνωση και οδηγεί σε αδιέξοδο προέρχεται από τον Υιό της απώλειας τον Σατανά.
Κάθε φορά που ανησυχείς, που φοβάσαι, που απογοητεύεσαι , που αισθάνεσαι ενοχές και νιώθεις ένα βάρος να σε πνίγει και να μην μπορείς να συνεχίζεις, τότε ύψωσε το βλέμμα σου στον Ουράνιο Πατέρα και δια μέσω του Ιησού Χριστού ζήτησε την ευλογία Του και το έλεός Του.
Ας μην ξεχνάμε, πως είναι ο μόνος μεσολαβητής μεταξύ ανθρώπων και Θεού…
Μεταξύ φθαρτού και Αφθαρσίας ,μεταξύ Ουρανού και Γης…
Ας ξεκινήσουμε μαζί την μικρή προσευχή της ημέρας, όποιο κι αν είναι το πρόβλημά σου, όποιος κι αν είναι ο πόνος σου ζήτησε την παρηγοριά, την ενδυνάμωση και την Προστασία Εκείνου που σε δημιούργησε και σε αγαπάει  αληθινά , χωρίς να σε κατακρίνει…
Ιησού μου, μου, φώτισε τα σκοτάδια της ζωής μου, πάρε με στην αγκαλιά σου να νιώσω την ζεστασιά, την στοργή  και την αγάπη Σου.
Δίδαξε μου από την αρχή την Αγάπη, την Ταπείνωση, την Πραότητα, την Υπομονή, την Μακροθυμία.
Σβήσε  όλα όσα έχω κάνει χωρίς εσένα, σβήσε την προηγούμενη ζωή μου και φτιάξε με όπως θέλεις ΕΣΥ από την αρχή.
Οδήγησε τα πόδια μου στο δρόμο Σου.
Οδήγησε το νου μου σε αγαθούς και θείους λογισμούς.
Οδήγησε τα λόγια μου στην Αγάπη Σου.
Κλείσε μου το στόμα στα περιττά λόγια και στην κατάκριση και μάθε με να μιλώ με την ψυχή μου.
Μάθε με να προσεύχομαι και να στρέφω το βλέμμα μου στον ουρανό Σου.
Μάθε με να απλώνω τα χέρια μου σε όσους χρειάζονται βοήθεια.
Μάθε με να πονώ για τον άρρωστο και τον αδικημένο.
Μάθε με να δίνω κουράγιο  και δύναμη, σε όσους με χρειάζονται.
Μάθε με να σωπαίνω.
Μάθε με να είμαι ταπεινή στα λόγια και στα έργα.
Μάθε με να ΑΓΑΠΩ!
Σε Εσένα εμπιστεύομαι τη ζωή μου.
Έχω απογοητευθεί από τα λάθη και τα πάθη μου.
Επιθυμώ το μάταιο και το φθαρτό.
Βοήθησέ με , από τώρα και στο εξής να επιθυμώ το Ουράνιο , το Αιώνιο το Άφθαρτο, το Ανώτατο Αγαθό , που Είσαι Εσύ.
Απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου.
Τα δοκίμασα όλα και με πόνεσαν, με πλήγωσαν, με μπέρδεψαν, μου θόλωσαν το νου. . .
Μόνο ΕΣΥ μπορείς να με αλλάξεις.
Γέννοιτο!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια