Απάντηση σε όλους εσάς τους διαδικτυακούς μου φίλους και φίλες για την γιορτή των γενεθλίων μου. Της Ρένας Τζωράκη

Απάντηση σε όλους εσάς τους διαδικτυακούς μου φίλους και φίλες για την γιορτή των γενεθλίων μου. Της Ρένας Τζωράκη





Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες,
σήμερα άνοιξα το Φβ μου μετά από μια πολύμηνη αποχώρησή μου από το διαδίκτυο.
Η έκπληξη που με περίμενε ήταν πολύ ευχάριστη.
Πραγματικά κάτι τέτοιες στιγμές δεν υπάρχουν λόγια, δεν υπάρχουν εκφράσεις, για να περιγράψουν το πώς ένιωσα  διαβάζοντας στο  
inbox  μου, τις ευχές των γενεθλίων μου.
Μετά από τέτοια σιωπή, θα περίμενε κάποιος, πως οι περισσότεροι  διαδικτυακοί φίλοι  και φίλες   του τον/ την  λησμόνησαν.
Όχι μόνο αυτό έγινε, αλλά η φιλία μας δυνάμωσε ακόμα περισσότερο, γιατί  έγινε ένα αληθινό ξεκαθάρισμα των πραγματικών και ουσιαστικών μου φίλων.
Μέσα από την καρδιά μου , ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια της φιλίας μας και μια υπόσχεση, πως θα είμαι πάντα κοντά σας ανεξάρτητα, από αποστάσεις, γεωγραφικά πλάτη και μήκη.
Η φιλία δεν έχει σύνορα, επάγγελμα, χρώμα, ηλικία, θρήσκευμα, εθνικότητα, καταγωγή….
Το χρώμα  ,  το άρωμα  και η ηλικία της ψυχής είναι  ίδια για όλους μας…
Σας ευχαριστώ θερμά όλους για τις υπέροχες ευχές γενεθλίων , τις όμορφες  λουλουδένιες συνθέσεις σας και τα τραγούδια που μου στείλατε…
Ευχαριστώ και όλους εσάς που επικοινωνήσατε μαζί μου, όλο αυτό τον καιρό δια μέσω τηλεφώνου, για να μάθετε νέα μου…
Προσωπικά, εύχομαι σε όλους σας ψυχοσωματοπνευματική Υγεία , γαλήνη, ηρεμία, Αγάπη σε σας και τις οικογένειές σας.
 Η δική μου ευχή είναι, να έχετε αληθινούς Ανθρώπους δίπλα σας και να είστε σίγουροι ότι μαζί με την απαραίτητη υπομονή και δύναμη που πρέπει να έχουμε όλοι στην δύσκολη αυτή εποχή που διανύουμε, θα καταφέρουμε να μείνουμε ενωμένοι και να ξεπεράσουμε όλα τα δύσκολα εμπόδια που σταδιακά ανοίγονται μπροστά μας.
Τι πιο όμορφο από αυτές τις καρδιακές ευχές; Πείτε μου;
Κι είδατε ποτέ να ευχηθεί κανείς:
  «Σου εύχομαι να  έχεις  πολλά χρήματα»,
«Να πάρεις πολλά σπίτια και αυτοκίνητα!» ; Ποτέ ποτέ!
Αγάπη, Υγεία, Ευτυχία, Ειρήνη,   Δημιουργικότητα και Χαμόγελα!!!
Αυτές είναι οι πιο  όμορφες  ευχές!!!
Λιτές ευχές μα περιεκτικές  ευχές  με Νόημα και  γνήσιο περιεχόμενο!!!
Σας ευχαριστώ όλους ατελείωτα και μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου για τις υπέροχες ευχές σας!!!....
Τις ανταποδίδω ολόθερμα και σας εύχομαι  ότι πιο όμορφο και γλυκό επιθυμείτε καθεμιά και καθένας σας προσωπικά…
Να είστε πάντα καλά, ευτυχισμένοι κοντά στα αγαπημένα σας πρόσωπα και να έχετε ψυχοσωματοπνευματική υγεία…
Μια μεγάλη αγκαλιά σε όλους σας, σας σφίγγω το χέρι ξεχωριστά  για καθεμιά και καθένα σας και ειλικρινά είμαιτόσο τυχερή, που έχω τόσο ουσιαστικούς και αληθινούς φίλους στον  γυάλινο διαδικτυακό κόσμο μας…
Εδώ θα είμαι πάντα κοντά σας στον ηλεκτρονικό μου σύνδεσμο:
http://logotexnikoperiboli.blogspot.gr
 
 
Και πάλι  ένα μεγάλο  της ψυχής ευχαριστώ  που με ακολουθείτε, με στηρίζετε και με διαβάζετε και μην ξεχνάτε  σε πείσμα  του άπονου Χρόνου – Κρόνου, που  τα πάντα σαρώνει  στο διάβα του, εμείς δεν θα μεγαλώσουμε  εσωτερικά  και θα παραμείνουμε μέσα μας για πάντα  Αιώνια παιδιά…

Ρένα Τζωράκη©
Σαν αντίδωρο σε όλους εσάς:  
Διαβάστε τα ωραιότερα λόγια που γράφτηκαν για την Φιλία:


 http://logotexnikoperiboli.blogspot.gr/2015/07/blog-post_56.html
Με αφορμή τα γενέθλιά μου της Ρένας Τζωράκη
http://logotexnikoperiboli.blogspot.gr/2015/07/blog-post_35.html
Οι συμβουλές που σας δίνει το Λογοτεχνικό περιβόλι για μια μέρα ευτυχισμένη:
Γεννηθήκαμε περήφανοι αητοί, προορισμένοι για Ουράνια ύψη…
Διαβάστε την  αλληγορική ιστορία του αητού…
Μια ιστορία που πρέπει να διαβάσουμε όλοι μας, στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, γιατί  χάσαμε την ταυτότητά μας…
http://logotexnikoperiboli.blogspot.gr/2016/05/blog-post_48.html
Σε όλους εσάς ένας μου στίχος: 
 
Φλέγονται οι λέξεις
στο  ευχαριστήριο  της Αγάπης 
στης έμπνευσης την σύνθεση
στον οργασμό
της  δημιουργίας
και γίνονται Σιωπές
κεριά αναμμένα
στους Αιώνες…
Ρένα Τζωράκη©

                            

ΥΓ:
Και το σπουδαιότερο  σε κάθε δυσκολία να χαμογελάτε!!!
Μονάχα με το  γλυκό χαμόγελο μπορεί να διώξετε μακριά κάθε αρνητικότητα και μην ξεχνάτε
πως :
«Ένα χαμόγελο δεν στοιχίζει τίποτα, κι όμως είναι πολύτιμο. Πλουτίζει εκείνον που το δέχεται, χωρίς να φτωχαίνει εκείνος που το δίνει. Δεν διαρκεί παρά μονάχα μια στιγμή, αλλά η ανάμνησή του είναι πολλές φορές αιώνια.
 Ένα χαμόγελο αναπαύει τον κουρασμένο, δίνει θάρρος στον απογοητευμένο, παρηγορεί τον λυπημένο, αναπτερώνει την αισιοδοξία και δημιουργεί την ευτυχία στο σπίτι.
 Κι όμως δεν δανείζεται, δεν κλέβεται, δεν αγοράζεται, δεν παίρνεται εκβιαστικά, γιατί είναι κάτι που έχει αξία όταν δίνεται.
Κι αν καμιά φορά συναντήσετε κάποιον άνθρωπο που δεν σας χαρίσει το χαμόγελο που αξίζετε, φανείτε γενναιόδωροι κι ανώτεροι άνθρωποι και δώστε του εσείς το δικό σας, γιατί κανένας δεν το έχει τόση ανάγκη, όσο εκείνος που δεν μπορεί να το δώσει.»



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια