Η προσευχή της ημέρας της Ρένας Τζωράκη

Η προσευχή της ημέρας της Ρένας Τζωράκη





Κύριέ μου,
Σε ευχαριστώ που Υπάρχεις!
Σε ευχαριστώ, που ζεις μες στην καρδιά μου.
Σε ευχαριστώ, που με ευλόγησες με την Χάρι σου
και γεμίζεις τα κενά της ψυχής μου.

Σε ευχαριστώ γιατί χάρη Σε Σένα τα γήινα μάτια μου αρχίζουν να βλέπουν την Ομορφιά που έδωσες στο κόσμο Σου Κύριε.

Σε ευχαριστώ από της ψυχής μου τα ωκεάνια βάθη, για όλα όσα έκανες και συνεχίζεις να κάνεις για μένα…
Μα πάνω από όλα σε ευχαριστώ, που σήκωσες για μένα το Σταυρό του μαρτυρίου και μαζί Του, όλες τις αμαρτίες του κόσμου…
Σε ευχαριστώ ,που με ελευθέρωσες από τα δεσμά του Σκότους…
Σε ευχαριστώ που είσαι Ο Κύριος και ο Θεός μου.
Η Δύναμή μου, ο Φάρος μου, η Πυξίδα μου,
το Φρούριο και καταφύγιό μου.
Σε ευχαριστώ που με ανανεώνεις και με μεταμορφώνεις καθημερινά και τόσο σιωπηλά,
γιατί Εσύ Είσαι ο Θεός της Ειρήνης, της Σιωπής,της ακένωτης Αγάπης…
Όλη η Δόξα Δική Σου Κύριε…
Όλη μου η Αγάπη για Σένα Κύριε!
 Δέξου τα δάκρυα της ευγνωμοσύνης μου
από τούτη την  θνητή  και αμαρτωλή καρδιά.
Δέξου Κύριε την μεταμέλεια και την ειλικρινή μου μετάνοια στο Όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού…
Την μόνη Ελπίδα, την μόνη Οδό, που οδηγεί Σε Σένα τον Κύριο και Θεό μας…
Ευλογημένος να Είσαι Κύριε εις τους Αιώνες των Αιώνων…
Δράσε  μέσα μου  και θεράπευσε τα τραύματα της ψυχής μου  Κύριέ μου ,
στο Όνομα του Υιού Σου και Κυρίου μας του Ιησού Χριστού…
Ενέπνευσε την ημέρα μου ,καθοδήγησε και αγίασε τις σκέψεις μου,
φώτισε το Νου μου και προστάτεψέ με από το Πονηρό πνεύμα ,που διεκδικεί την ψυχή μου, η οποία Σου ανήκει ολοκληρωτικά.
Προστάτεψε όλα τα μέλη της οικογενείας μου Κύριε Και άγγιξέ τα με το Θείο Σου άγγιγμα, να έρθουν Κοντά Σου…
Κύριέ μου σ’ Αγαπώ!
Δεν έχω τίποτε να σου δώσω παρά μονάχα την Αγάπη μου την παντοτινή.
Ευλόγησέ με και προστάτεψέ με από τη δύναμη του κακού.
Με αυτή την σύντομη προσευχή μου δηλώνω πως είμαι  δικό Σου παιδί  και ο σκοπός της ζωής μου είναι να σε ακολουθώ…
Να τηρώ το Θέλημά Σου…
Να είσαι Εσύ ο Οδηγός μου,
Εσύ ο Διδάσκαλός μου
Εσύ η Πηγή της Ευλογίας μου
Εσύ η Πηγή της Αφθονίας μου
και η Ικανοποίηση κάθε μου ανάγκης…
Σε ευχαριστώ Κύριέ μου, που εισάκουσες την προσευχή μου και μου δίνεις γαλήνη και πληρότητα…
Σε ευχαριστώ και σ’ Αγαπώ!!!!
Αμήν.
Ρένα Τζωράκη©

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια