Ευχές Χριστουγεννιάτικες της Ρένας Τζωράκη σήμερα 24-12- 2015, προς όλους εσάς τους αγαπημένους αναγνώστες και φίλους!

Ευχές Χριστουγεννιάτικες της Ρένας Τζωράκη σήμερα 24-12- 2015, προς όλους εσάς τους αγαπημένους αναγνώστες και φίλους!










Θα ήταν μεγάλη παράλειψη και αγένεια από την πλευρά μου, αν δεν έστελνα σε όλους εσάς τους αγαπημένους φίλους και φίλες μου, τις προσωπικές μου ευχές  σαν Ρένα Τζωράκη για τις Άγιες μέρες που έρχονται…


Εύχομαι μέσα από τα μύχια της ψυχής μου  ,ευλογημένες γιορτές και να περάσετε όμορφα μαζί με τα αγαπημένα σας πρόσωπα, μα πάνω από όλα να γευτείτε την ΑΓΑΠΗ, γιατί μονάχα με την ΑΓΑΠΗ, έχουμε ψυχοσωματοπνευματική  Υγεία,
Αρμονία και  Ειρήνη στο Νου ,
Πληρότητα στην καρδιά!
Ότι πιο ωραίο , συναρπαστικό, μεγάλο   να ακολουθήσει τη Ζωή μας στα χρόνια που έρχονται με μια Πατρίδα Λεύτερη από κάθε αρνητική ενέργεια και να τη δούμε και πάλι να ανθίζει από  δημιουργικότητα, ανάπτυξη σε όλους τους τομείς μακριά από κάθε Παγκόσμια κρίση…
 Χαρούμενα Χριστούγεννα!
Με εκτίμηση και Αγάπη:
Ρένα Τζωράκη
©


Σε όλους εσάς με όλη μου την ΑΓΑΠΗ!
 





























Σε όλους εσάς με όλη μου την ΑΓΑΠΗ!
 


Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια