Χρόνια πολλά Δημήτρη μου! Της Ρένας Τζωράκη

Χρόνια πολλά Δημήτρη μου! Της Ρένας Τζωράκη








Τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για χρόνια πολλά  και ευλογημένα στον Δημήτρη και την Δήμητρα, που σήμερα έχουν την τιμητική τους.
Ιδιαίτερα χρόνια πολλά  στέλνω και από την σελίδα αυτή στον σύντροφό μου και άνδρα της ζωής μου για 30  συναπτά χρόνια Δημήτρη μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια της κοινής μας πορείας, που με συντροφεύει καθημερινά στα εύκολα και στα δύσκολα στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα ,που μου  δίνει το χέρι του όταν πέφτω  για να σηκωθώ, που με κοιτάζει στα μάτια και μου χαμογελά και μέσα από τη σιωπή του με αφήνει να πιστεύω, πως με εμπιστεύεται…
Ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια αγαπημένε μου Δημήτρη και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου  τα χρόνια που έρχονται  να είναι  χρόνια γεμάτα αγάπη, αρμονία , αφοσίωση, πίστη  , εμπιστοσύνη,τρυφερότητα,ρομαντισμό,αισθαντικότητα και ψυχοσωματοπνευματική υγεία και από τις δυό πλευρές!
Να ζήσουμε μαζί και να καμαρώσουμε τα παιδιά μας όπως ονειρευόμαστε και όπως αυτά ονειρεύονται…
Δική σου πάντα!
Ρένα Τζωράκη
          ©










Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια