"Για σένα Ζωή μου "του Τάκη Σταυριανάκου

"Για σένα Ζωή μου "του Τάκη Σταυριανάκου

Πόσο Όμορφη Η Ζωή
Χαίρομαι Που Υπάρχω,
Αν Μ’ Αγαπάς Και Σ’ Αγαπώ,
Όλα Δικά Μου Τα ‘χω.!

Χαίρομαι Με Τα Σύννεφα,
Τον Ήλιο, Τον Αέρα,
Τη Νύχτα, Τα Σκοτάδια Της,
Το Φως Που Έχει Η Μέρα.

Με Τις Σταγόνες Της Βροχής
Του Ήλιου Τις Ακτίνες,
Με Τη Χαρά Μου Χαίρονται,
Και Τραγουδούν Kι Εκείνες.


Ω! Πόσο Όμορφη Η Ζωή
Πόσο Γλυκιά Η Φύση,
Το Μαύρο Άσπρο Γίνεται
Κι Η Θάλασσα, Θ’ Ανθίσει.!

Πόσο Γλυκό Και Τρυφερό
Ν’ Ακούω, «Σ’ Αγαπάω»,
Λαμποκοπά Η Σκοτεινιά
Και Βλέπω, Που Πατάω.

Απόψε, Κάτι Άλλαξε,
Κοιτάζω Τους Ανθρώπους
Ζεστούς, Και Με Χαμόγελο,
Γιομίσανε Τους Τόπους.

Βλέπω Τον Κόσμο Αλλιώτικο
Χαρές, Κι Αγάπες Μόνο,
Με ‘Σένα Βρήκα Δύναμη,
Και Σταματώ Το Χρόνο.!

Η Ζωή Δε Θα Πεθάνει.!
Σ’ Αγαπώ…,
Κι Αυτό Μου Φτάνει..!!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια