Εκατομμύρια λέξεις του Νίκου Στοφόρου

Εκατομμύρια λέξεις του Νίκου Στοφόρου


Ήρθε το βλέμμα μου και βρήκε τη ματιά σου
σαν πόλος ετερώνυμος στο θετικό
μαγνητισμένος στη μονάκριβη αγκαλιά σου
ξανά βαπτίστηκε η ψυχή μου Στον Θεό...
Σαν όνειρο ζωντανό ερωτικό σε είδα
μια φλόγα να μας καίει και τους δυό
σφιχτά στην αγκαλιά μου σε κρατούσα
και τα φιλιά μας ακουμπούσαν ουρανό.
Με κόκκινο ζωγράφισα έναν ήλιο
και σου 'φερα αχτίδες στα μαλλιά σου
να σβήσει το προσποιητό το γκρίζο
μ' ανταύγειες να λάμπει η ματιά σου.
Ανασκιρτούσαν οι Καρδιές μας μες στα στήθη
δονούντουσαν τα κύτταρα στο αίμα το καυτό
αυξήθηκαν οι επιθυμίες της ψυχής μας
σε νόμο του σύμπαντος μοναδικό.
Μόνο ο Έρωτας σταματά τις σκέψεις !
εδώ δεν χωρά η λογική
δεν φθάνουν εκατομμύρια λέξεις
να εξηγήσουν την αθάνατη στιγμή !

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Ρένα μου Ευχαριστώ πολύ για την Τιμή που μου κάνεις
    και αναρτάς στίχους μου στον Θαυμάσιο ποιητικό ουράνιο κήπο σου ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή