Καλωσορίσματα στους αναγνώστες του ιστολογίου μου της Ρένας Τζωράκη

Καλωσορίσματα στους αναγνώστες του ιστολογίου μου της Ρένας Τζωράκη









Εκατοντάδες μηνύματα έρχονται στο  κουτάκι ενδοεπικοινωνίας για την γραφή μου…
Και το νέο μου ιστολόγιο….
Είναι πραγματικά τόσο ενθαρρυντικά και συγκινητικά τα λόγια σας ,που μόνο δάκρυα συγκίνησης αναβλύζουν στα μάτια μου,από τις στέρνες της Αστείρευτης Αγάπης μέσα μου,για το  ΟΛΟΝ και την Άνευ όρων ΑΓΑΠΗ…



Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς,που με διαβάζετε και με στηρίζετε με τα λόγια της καρδιάς σας στην προσπάθειά μου να γράφω,που γραφή  για μένα,είναι κατάθεση Ψυχής…
Στον αγαπημένο μου φίλο ποιητή ,που δεν θέλει να αναφέρω το όνομά του ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για το ποίημα που μου έστειλε,γεμάτο τρυφερότητα και ευαισθησία, και  το ανεβάσω στο μπλοκ μου:







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια