Απόσπασμα από την Αριθμητική Αναμονής Του Νίκου Πενταρά

Απόσπασμα από την Αριθμητική Αναμονής Του Νίκου Πενταρά


Ουράνιο τόξο
άθροισμα καταιγίδων
κάθε χάδι και φιλί σου
σκίρτημα στα κλαριά της μυγδαλιάς
μέσα στο καταχείμωνο
καμαρόπορτα ορθάνοιχτη
στην είσοδο του Παραδείσου
αειφόρα μου Άνοιξη
άρρητη κι απόρρητη
άνασσα χαρά μου
αμάραντη ευφορία
η αγάπη σου
στον καροτσέρη χτύπο
της καρδιάς μου
κοντά σου έχω μάθει να σχηματίζω
τα παραθετικά των επιθέτων
μα πιο πολύ να σχηματίζω
και να χρησιμοποιώ σωστά
τον απόλυτο υπερθετικό βαθμό

να διαλυθώ και να ξαναγεννηθώ
στο Φως της αγάπης σου
κι έτσι λουσμένος στο Φως της
ν’ αναληφθώ.
Λίγα λόγια για τον ποιητή

Ο Νίκος Πενταράς γεννήθηκε στη Χλώρακα της επαρχίας Πάφου το 1949.'Εχει εκδώσει τα ακόλουθα βιβλία: «Ώρες Πολέμου» (ποίηση) (1975) «Μηνύματα» (ποίηση) (1981) «Περιστέρι μου ξεκίνα» (ποίηση για παιδιά) (1987) «Η Τρίτη Απόφαση» (ποίηση) (1988) «Επάνοδος» (ποίηση) (1992) «Φως εκ Φωτός» (ποίηση) (1994) «Ποιήματα» (ποίηση) (1995) «Ο Εκπαιδευτικός απέναντι στο Αναλυτικό Πρόγραμμα: Ελεύθερος Πολιορκημένος;» (μελέτη) (2004) «Σε κάθε μπαλκόνι και ένα χελιδόνι» (μυθιστόρημα, που απευθύνεται σε παιδιά και νέους) (2007) «Στη μοναξιά του φεγγαριού» (ποίηση) (2009). Λογοτεχνικά έργα του, τόσο πεζά, όσο και ποιητικά, έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά, έχουν ανθολογηθεί σε ανθολογίες και σχολικά ανθολόγια και έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά, γαλλικά και ρωσικά. Στις 26 Μαΐου 2000, η Παγκύπρια Ένωση Συγγραφέων, σε ειδική εκδήλωση, του απένειμε τιμητική πλακέτα για την προσφορά του στα Κυπριακά Γράμματα.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια