Χαρούμενο Φθινόπωρο!!!

Χαρούμενο Φθινόπωρο!!!











Αγαπημένοι μου διαδικτυακοί φίλοι και φίλες, μετά από ένα μακρόσυρτο διάστημα ηθελημένης απόσυρσης από το χώρο του Φβ, επανέρχομαι και πάλι  σε σας με νέες Δυνάμεις να μοιραστώ τις σκέψεις μου, τους στίχους μου, τις απόψεις μου μαζί σας.
Από τα βάθη της ψυχής μου  σας στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ για το συγκινητικό ενδιαφέρον και την φιλία σας. Τα ζεστά και ενθαρρυντικά σας μηνύματα  είτε στο
email  μου ,είτε στο κουτάκι ενδοεπικοινωνίας, είτε στη σελίδα μου, μα πιο πολύ σε όλους εσάς που μου τηλεφωνήσατε προσωπικά για να με ρωτήσετε αν είμαι καλά και τι μου συμβαίνει όλο αυτό το διάστημα…
 Σας ευχαριστώ όλους έναν προς έναν ,μία προς μία και σας υπόσχομαι όμορφα πνευματικά μοιράσματα από τώρα και το εξής, χαρούμενο Φθινόπωρο σε όλους εσάς και μην πτοείστε στις δυσκολίες, γιατί μέσα από αυτές δυναμώνουν τα φτερά που μας έδωσε ο Δημιουργός και δεν γνωρίζουμε πως τα έχουμε για να πετάμε στον ανέφελο Ουρανό της Αγάπης και να υπερβαίνουμε όλα τα εμπόδια…
Ας μην ξεχνάμε εκείνη τη ρήση:
«Ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς».
Καλό Φθινόπωρο σε όλους  με Πίστη, Αγάπη,Εμπιστοσύνη, Αισιοδοξία , Ελπίδα ,Υγεία,και την Αγάπη σαν Φάρο να φωτίζει τις σκέψεις μας…
Με την ανιδιοτελή  φιλία μου και την απεριόριστη εκτίμησή μου:
Ρένα Τζωράκη- Μανουκάκη

Ας υποδεχτούμε λοιπόν το Φθινόπωρο με μια γλυκιά μουσική σύνθεση,που θα ταξιδέψει την ψυχή μας…











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια