Μια γλυκιά καλημέρα με σκέψεις και μουσική από τη Ρένα Τζωράκη

Μια γλυκιά καλημέρα με σκέψεις και μουσική από τη Ρένα Τζωράκη




 Μια γλυκύτατη Καλημέρα σας στέλνω αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ από της καρδιάς μου τα βάθη,που βρίσκετε ενδιαφέρον το ιστολόγιό μου,και έρχεστε  και με  διαβάζετε…
Να ξέρετε ,πως η Αγάπη σας τα σχόλιά σας ,είναι εκείνα ,που μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω τον πνευματικό μου αγώνα…
Ευχαριστώ τους παλιούς ,μόνιμους φίλους μου στο Φβ και για τα καινούργια αιτήματα φιλία σας…
Σας στέλνω όλη μου  την Αγάπη  και την εκτίμησή μου   μαζί με τα υπέροχα τραγούδια ,που επέλεξα για να ακούσουμε συντροφιά σήμερα μαζί   με τις ευχές μου για μια πανέμορφη μέρα, γεμάτη Αγάπη και Φως...
Ας μην ξεχνάμε πως όλοι μέσα μας κρύβουμε ένα μικρό παιδί γεμάτο τρυφερότητα και Αγάπη!!!

Ρένα Τζωράκη






Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια