"Η προσευχή του γονιού" της Ρένας Τζωράκη

"Η προσευχή του γονιού" της Ρένας Τζωράκη




Κύριε ,
κάνε την καρδιά μου τρυφερή,όπως του παιδιού μου…
Βοήθησέ με να το κοιτώ στα μάτια,
όχι για να το συμβουλεύω,
και να του δίνω τιμωρίες
μα με το παράδειγμά μου
τη στάση μου και τη συμπεριφορά μου
να αποτελώ πρότυπο για κείνο…
Βοήθησέ με να τ' ακούω,να το κατανοώ
όταν εκείνο  μου μιλά.
Να αναπτυχθεί,να απολαύσει τη ζωή και να χαίρεται κάθε στιγμή της ζωής του
σαν ένα μικρό θαύμα…
Να ζήσει ευτυχισμένες στιγμές,
χωρίς απωθυμένα.
Να είναι ευαίσθητο και υπεύθυνο,
 με σεβασμό για τη φύση και την ανθρωπότητα.
Να μάθει  να εκτιμά  τις ευκαιρίες που κρύβονται
μέσα στις αναπόφευκτες οδυνηρές εμπειρίες της ζωής.
Και το βλέμμα της ψυχής του πάντα άγρυπνο και γαλήνιο
εστιασμένο στο Τώρα στην στιγμή
να μάθει να αγαπά
και να αγαπιέται
να απολαύσει το ταξίδι της Ζωής
αποφεύγοντας το σκόπελο της κατάθλιψης και της δυστυχίας…

Χάρισέ του  καλοτυχία
περισσότερο από πολυχρονία
και βοήθησέ το να πραγματοποιήσει κάθε όνειρό του
έστω αν και γω το βρίσκω παράλογο
με το  συντηρητικό Νου μου.


Δώρισέ του ένα ζευγάρι φτερά για να πετάξει
 πάνω από τις αδυναμίες και τα ελαττώματα τα δικά μου
και χάρισέ του διαυγή Νου,σε κάθε πρόβλημα της Ζωής
να μπορεί να κόβει το γόρδιο δεσμό,
που το καθηλώνει στην ύλη και την απόγνωση
και χάρισέ του ψυχοσωματοπνευματική Υγεία…
Συγχώρεσέ με ,που σου ζητάω πολλά
μα μόνο έτσι θα είμαι και γω σα γονιός
και κείνο σαν παιδί ευτυχισμένοι….



Οι αναδημοσιεύσεις επιτρέπονται σε όλους μονάχα με την αναφορά πηγής…
Κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα


Επισημαίνεται πάντως ότι κατά το Ν.238/20,(όπως έχει τροποποιηθεί με το Ν2121/93 και ισχύει
  σήμερα και κατά τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με το Ν.100/1975) απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αποθήκευση σε κάποιο σύστημα διάσωσης και γενικά η αναπαραγωγή των παρόντων  στίχων , με οποιαδήποτε τρόπο ή μορφή, τμηματικά ή περιληπτικά ,στο πρωτότυπο, ή σε μετάφραση, ή άλλη διασκευή,  χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.
Σας ευχαριστώ θερμά:
Ρένα Τζωράκη
©


Να θυμάστε πάντα πως:
ΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ....
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική, μαθαίνει να κατακρίνει
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα, μαθαίνει να καυγαδίζει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία, μαθαίνει να είναι ντροπαλό.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή, μαθαίνει να αισθάνεται ένοχο.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση, μαθαίνει να είναι υπομονετικό.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο, μαθαίνει να εκτιμά.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην δικαιοσύνη, μαθαίνει να είναι δίκαιο.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια, μαθαίνει να πιστεύει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα σε επιδοκιμασία, μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση.
Αν ένα παιδί ζει μέσα σε παραδοχή και φιλία μαθαίνει να βρίσκει την αγάπη μέσα στον κόσμο.
R. RUSSEL

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια