Η σκέψη της μέρας με ένα τραγούδι και ένα ποίημά μου της Ρένας Τζωράκη

Η σκέψη της μέρας με ένα τραγούδι και ένα ποίημά μου της Ρένας Τζωράκη











Αγαπημένοι μου Συνταξιδιώτες και συνταξιδιώτισσες ,θα λείψω για μερικές μέρες από το γυάλινο σπιτάκι μου, για τις Καλοκαιρινές διακοπές μου.
Σας αφήνω την Αγάπη μου μαζί με ένα  μεγάλο ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας ,τα όμορφα σχόλιά σας και την Αγάπη σας…
Η Αγάπη σας είναι εκείνη ,που μου χαρίζει ένα ζευγάρι φτερά  για να πετάω στον Πλανήτη της Φαντασίας και να συνθέτω τους στίχους μου…
 Σας εύχομαι ολόψυχα το καλοκαίρι αυτό όλοι σας να μπορέσετε να περάσετε περισσότερο χρόνο με τους αγαπημένους σας ανθρώπους και να νιώσετε στιγμές αγάπης, ευτυχίας και ξεγνοιασιάς , ξεχνώντας για λίγο τις γκρίζες και δύσκολες στιγμές της καθημερινότητάς μας και να σκεφτείτε, όσο δύσκολο και αν φαίνεται, αισιόδοξα...
Εις το επανιδείν λοιπόν με τους στίχους μου και δυό τραγουδάκια για όλους εσάς, που  πιστέψτε με θα μου λείψετε:


«Παρακαταθήκη»

Τέλος το πρόγευμα
τέλος το δείπνο
έφτασε η ώρα
του μπλόκ τα παντζούρια Θα κλείσω.
Τα κλειδιά του κήπου μου,
σε σας όμως  θ ’αφήσω.
Τις γλάστρες των στίχων μου
να μου ποτίζετε,
όταν γυρίσω…
Καλό Καλοκαίρι σε όλους σας...
Την παντοτινή αγάπη και φιλία μου:
Ρένα Τζωράκη










Οι αναδημοσιεύσεις επιτρέπονται σε όλους μονάχα με την αναφορά πηγής…
Κατοχυρωμένα πνευματικά δικαιώματα
Επισημαίνεται πάντως ότι κατά το Ν.238/20,(όπως έχει τροποποιηθεί με το Ν2121/93 και ισχύει σήμερα) και κατά τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (που έχει κυρωθεί με το Ν.100/1975) απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αποθήκευση σε κάποιο σύστημα διάσωσης και γενικά η αναπαραγωγή των παρόντων  στίχων , με οποιαδήποτε τρόπο ή μορφή, τμηματικά ή περιληπτικά ,στο πρωτότυπο, ή σε μετάφραση, ή άλλη διασκευή,  χωρίς τη γραπτή άδεια του εκδότη.
Σας ευχαριστώ θερμά:
Ρένα Τζωράκη
©


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια