Καλημέρα -Ευχαριστώ της Ρένας Τζωράκη

Καλημέρα -Ευχαριστώ της Ρένας Τζωράκη

Σήμερα νιώθω τόσο έντονη την ανάγκη μαζί με την πρωινή μου καλημέρα να σας πω ένα μεγάλο της Ψυχής ευχαριστώ!!!
Σε όλους εσάς  , που γνώρισα ,καθώς καθόμουν στην οθόνη ενός άψυχου υπολογιστή…


Σε σας, που δεν γνωρίζω τον ήχο της φωνής σας,
το χρώμα των ματιών σας
που δεν γνωρίζω πόση απόσταση μας χωρίζει,
το επάγγέλμά σας, την ηλικία σας,
μονάχα την υφή της ψυχής σας,
τόσο ευαίσθητη,
τόσο τρυφερή
τόσο αισθαντική
σαν την δική μου,
και με συντροφεύετε τόσο καιρό σε καθημερινή βάση
στη λύπη μου
και στη χαρά μου,
που μοιραζόμαστε τις απόψεις,τα ποιήματα,
τις ιδέες μας,
γιατί η Ζωή είναι νιάξιμο,
μοίρασμα στιγμών
και Αγάπη…
Την πιο γλυκιά καλημέρα μου σε όλους εσάς και μην ξεχνάτε να σκορπάτε χαμόγελα,αγκαλιές και Ελπίδα!!!!













Οι αναδημοσιεύσεις επιτρέπονται σε όλους μονάχα με την αναφορά πηγής…
Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση
Ρένα Τζωράκη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια