Η ποιητική συλλογή του Νίκου Στοφόρου με τίτλο "Ζωντανός Έρωτας" της Ρένας Τζωράκη

Η ποιητική συλλογή του Νίκου Στοφόρου με τίτλο "Ζωντανός Έρωτας" της Ρένας Τζωράκη





Μια πολύ  τρυφερή ποιητική  συλλογή  ,πήρα τούτες τις μέρες από το φίλο μου –ποιητή Νίκο Στοφόρο  και τις εκδόσεις Δυάς εκδοτική με τίτλο «Ζωντανός  Έρωτας».
Με την πρώτη του αυτή ποιητική συλλογή ο  ποιητής-στιχουργός, αποδεικνύει τον έντονο λυρισμό  και ερωτισμό του εξού και ο τίτλος του  βιβλίου του.
Στίχοι ομοιοκατάληκτοι, λιτοί, αυθεντικοί,πηγαίοι,που αναβλύζουν από της καρδιάς του τα ωκεάνεια βάθη, μπορούν να μελωποιηθούν και να γίνουν ερωτικά τραγούδια.
Η  στιχουργική του Νίκου είναι ένα ποτάμι  καθαρότητας,βιωματικές στιγμές γεμάτες αισθαντικότητα,τρυφερότητα,Αγάπη,έρωτα,αποκαλυπτικότητα,ονειροπόλο διάθεση και στοχαστικότητα.
Γραφή ιδιαίτερη,αγκαλιάζει  γλυκά  με τους στίχους της ψυχής του τον αναγνώστη,αφήνοντας  όταν κλείσεις το βιβλίο του,μια ευωδιά μοναδική στην ψυχή μας…
Καλοτάξιδο το βιβλίο σου Νίκο μου με πάντα φωτεινές δημιουργίες…
Ενδεικτικά αφήνω μερκούς από τους στίχους της ψυχής του,που με άγγιξαν:

«Μ' Αγάπη Θα Κερδίσω
 »
Στα δύσκολα Φτιάχνω τους Μις. 

Σε Εποχή Αθλία 
Πόλεμος Νεύρων Και Καημοί , 
Πόνος και Δυστυχία ! 

Δεν Πολεμώ Τον Άνθρωπό. 
Δεν Πολεμώ Τα Ήθη. 
Δεν Πολεμώ τις Φυλακές. 
Δεν Πολεμώ τα Πλήθη ! 

Είμαι Φυλή Αμυντική ! 
Σ' Εχθρούς Που Έχουν Βία ! 
Οι Δάσκαλοι, Μας δίδαξαν 
Τι Έχει Την Αξία ! ! 

Χαράς Σ' Αυτόν Τον Ποιητή. 
Χαράς στην Ελληνίδα ! 
Που έχουν Στα Στήθη τους Καημό , 
Που έχουν Την Ελπίδα ! 

Χαρά Φέρνει η Άνοιξη. 
Χαρά Φέρν' Η Αγάπη ! 
Χαρά Φέρνει Ο Έρωτας , 
Με Τα Γλυκά του Πάθη ! 

Ω Δάσκαλοι που Ζήσατε , 
Της Μάθησης Τον Βίο , 
Το Τι Διαμάντια , Αφήσατε , 
Τι Φωτεινό , Ωδείο ! ! 

Είμαι Σαφώς Πολύ Ευτυχής ! 
Πατρίδα μου Η Ελλάδα , 
Που Τις Αρχές Ξεκίνησε , 
Με Αναμμένη Δάδα ! ! 

Δεν Προσκυνώ τους Άθλιους , 
Μίτε Θα Προσκυνήσω ! 
Έχω Λατρεία Κοσμική. 
Μ' Αγάπη Θα Κερδίσω ! ! 

Δεν διακρίνω Σήμερα , 
Του Κάλους την Αξία ! 
Μα διακρίνω ποια Σαφώς , 
Αίσχος και Προδοσία ! 

Δίκη Θα Κάμουν οι Ψυχές , 
Με Πρόεδρο Το Πνεύμα ! 
Σίγουρα θα Δικάσουνε ... 
Το Φθονερό το Ψέμα ! 

Δεν είναι Λόγια της στιγμής. 
Μ' Αγάπη είναι Γραμμένα ! 
Η Αγάπη με Καθοδηγεί 
Σ' Αυτά που Γράφ' Η Πένα ! 
**
«Χρυσή κλωστή »Λουλούδι μου σε έψαχνα
Ανάμεσα στ' Αστέρια 
Εκεί στα κορυφώματα 
Κι' σ' άπλωσα τα χέρια ! 


Ήρθα κοντά να σε γευθώ
να σε μοσχοβολήσω !
Τ' άρωμα το Ιδανικό
σε Σένα μόνο βρίσκω !

Έδεσα με χρυσή κλωστή
το μικρό σου δαχτυλάκι
λατρεύοντας σου τον αχό
το 'χω πολύ μεράκι !

Εσύ για μαι γεννήθηκες
τ' άρωμα της Καρδιά σου !
Που σκέπτομαι και λαχταρώ
να μαι στην Αγκαλιά σου !

Ποτίζω Σε λουλούδι μου
πάντα να μου ανθίζεις
και την Ψυχή με Όνειρα
γλυκά να μου γεμίζεις ! !
**
«Από το Α στο Ω »


Συνάντησα το άλφα σου 
και περπατώ στα ξένα 
Ταξίδια περιπέτειες
Αεροπλάνα τρένα ! 
Ρίξε αδερφέ μου δυό πενιές
είμαι στο ( Κ ) κέντρο
κι' όσο μου ( Π ) παίζεις τσάμικο
ζωή μου,, εγώ χορεύω !

Να φθάσω στο Ωμέγα της
( Ρ ) ρίχνω δρόμο ακόμα
Στις ( Σ ) Συρακούσες θα σταθώ
με ( Τ ) τέτοιο κυκεώνα !

Τώρα στο ( Υ ) Ύψος βρίσκομαι
στου ( Φ ) Φεγγαριού τον κύκλο
και μια ( Χ ) Χαρά... Μου έρχεται
( Ψ ) Ψάχνω μα δεν την βρίσκω !

Το τέλος της διαδρομής
δεν τέλειωσε ακόμα
( Β ) Βιάστηκα λίγο στην αρχή
( Γ ) Γυρίζω ( Δ ) δρομολόγια !

( Ε ) Έτσι θα φθάσω να σε βρω
( Ζ ) Ζήτημα χρόνου είναι ! !
( Η ) Ήδη... ( Θ ) Θυμάμαι
τον ( Ι ) Ιστό που πάντα πλώρη είχε !
( Κι' ας είμαι στην Πρύμνη ) ! 

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. * Ρένα μου Σε Υπέρ Ευχαριστώ για την θαυμάσια προβολή
    που μου κάνεις ! ! ! ! ! ! ! ! ! Να Είσαι Πάντα Καλά ! ! ! !
    * Καλόν Πλουν ! ! ! ! Και στα δικά σου Ρένα μου *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. *~* Αφιέρωση Στην Ρένα Τζωράκη *~*
    Ταξίδεψα το σύννεφο φυσούσε Μαϊστράλι
    και του γαλάζιου Ουρανού του ζήτησα μιά χάρη !
    Που περιβόλι για να βρω, λουλούδια να ποτίσω ?
    Και που Ανθούς μ' Αρώματα, μια φλόγα μου να σβήσω ?

    ~~ Στον Ουρανό το γύρεψες Τούτο το Περιβόλι
    Να έχει λόγια τεχνικά, Ανθούς γραφής να παίξεις
    να έχει πλούσια θέματα και χάρες να διαλέξεις
    να έχει μια απανεμιά ! Καρδιά με χίλιες λέξεις !

    Μες στην Ελλάδα θα το βρεις, στη Κρήτη να Ρωτήσεις
    Της Ρένας μπλοκ θε να τους πεις, περιβόλι να ζητήσεις !
    Έτσι θα πεις πως λέγετε.. < Της Ρένας Περιβόλι > ! !
    Λογοτεχνία ~ Ποίηση ~ Πεζά και ~ βιός ακόμη !

    ~~ Ω ! Ουρανέ Σ' Ευχαριστώ ετούτο που ζητούσα
    στον Ουρανό το έψαχνα γιαυτό όλο ρωτούσα !
    Κι' Εσύ στη Κρήτη μ' έστειλες Την Ρένα να γνωρίσω
    Στο Περιβόλι της να μπω. Γραφές για να Τρυγήσω ! !
    * * Nikos D. Stoforos * *

    ΑπάντησηΔιαγραφή