«Τα χαϊκού μιας ολονυχτίας».

«Τα χαϊκού μιας ολονυχτίας».

Για μένα σήμερα είναι μια ιδιαίτερη μέρα.
Μετά από μια κυοφορία ενός ολόκληρου χρόνου, Πήρα επιτέλους στα χέρια μου το εξώφυλλο του νέου μου βιβλίου, με τίτλο «Τα χαϊκού μιας ολονυχτίας».
Η χαρά μου είναι απερίγραπτη και την μοιράζομαι μαζί σας αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες…

Είναι η γέννηση ενός ξεχωριστού-τρυφερού-πνευματικού παιδιού μου,που μιλάει  βαθυστόχαστα με την μορφή 17συλλαβου για την Αγάπη, τον Έρωτα, τη Ζωή…
Σε λίγες μέρες και το βιβλίο μου…




















Δημοσίευση σχολίου

4 Σχόλια

  1. Παντα τετοια και καλυτερα Ρενα μου!!!
    [Νικολας Πειρατης του Ονειρου]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ θερμά Νικόλα μου για τις ευχές σου!!!
      Οι ευχές των αγαπημένων φίλων είναι ανεκτίμητες διαμαντόπετρες για μένα!!!!
      Σε ευχαριστώ που είσαι πολύτιμος φίλος Ουσίας....

      Διαγραφή
  2. Θαυμάζω το ξεχωριστό κ ανεκτίμητο... Την ψυχή μέσα από το βιβλίο σου!!!Τελικά δεν είναι τυχαίο να γνωρίζουμε ψυχές γεμάτες δύναμη... ανθρωπιάς κ αλληλεγγύης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή