Αγάπη- Δυό ποιήματά μου για την Αγάπη

Αγάπη- Δυό ποιήματά μου για την Αγάπη






"ΑΓΑΠΗ"

Της Ρένας Τζωράκη
Μια λέξη
να βρω μια λέξη
να χρωματίσω
της καρδιάς μου
τ’ όνειρο
καθώς κυλά
της πληρότητας
 το δάκρυ.
Να ζωγραφίσω
 του κόσμου την Ομορφιά
 με  το λευκό της Αγιότητας…
Αναζητώ στα λεξικά
μόνο μια λέξη.
Καταδύομαι
στων λέξεων τον ωκεανό
και αναδύομαι
 με το μαργαριτάρι
της  λέξης Αγάπη.
ΑΓΑΠΗ!!!


ΑΓΑΠΗ!!!
ΑΓΑΠΗ!!!






«Αγάπη»

Να ξυπνάς και να ονειρεύεσαι.
Να ριγάς και να αγάλλεσαι.
Να βρίσκεσαι στο αδιέξοδο
και να βγάζεις φτερούγες.

Να σε κλείνουν στο Λαβύρινθο
και  να κρατάς της Αριάδνης το μίτο
σκοτώνοντας τον  Μινώταυρο.

Να πέφτεις και να σηκώνεσαι.
Να σταυρώνεσαι και να λυτρώνεσαι.
Να’σαι γεμάτος πληγές  και να θεραπεύεσαι.
Να’σαι φυλακισμένος και να λευτερώνεσαι.


Να δακρύζεις και να’σαι ευτυχισμένος.
Να φοβάσαι και να νιώθεις γαλήνιος.
Να απλώνεται πνικτό Σκοτάδι και να προσμένεις Φως.
Έτσι  είναι η ΑΓΑΠΗ…












Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου,για τα υπέροχα σχόλιά σου,που μου δίνουν φτερά να πετάξω,στον ανέφελο της ποίησης Ουρανό!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα Ρένα!
    Αγάπη μόνο αγάπη!

    Φιλιά στην όμορφη Κρήτη από την ηλιόλουστη Καβάλα!

    ___Ελένη Ιωάννου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου την αγάπη μου και τα φιλοά μου στην ηλιόλουστη Καβάλα,πόσο χαίρομαι για την φιλία μας !!!!
      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα ενθαρρυντικά σχόλιά σου...
      Είμαι ευλογημένη ,που μέσα από τους 40 Συν-ποιείν γνώρισα ένα σπάνιο άνθρωπο,καλλιεργημένο,ηθικό,ακέραιο μια αληθινή,ποιητική Ψυχή...
      Ευχές για δημιουργική δύναμη και έμπνευση σου στέλνω μαζί με όλη μου την Αγάπη!!!

      Διαγραφή
  3. Ομορφα ποιήματα αφιερωμένα στην αγάπη! Θαυμάσια παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου βαθύτατα συγκινημένη με τα λόγια σου σε ευχαριστώ πολύ πολύ.
      Την Αγάπη μου σου στέλνω και τα φιλιά μου για μια Πανέμορφη μέρα στο Φως της Αγάπης!!!!
      Σε ευχαριστώ που είσαι φίλη μου!!!

      Διαγραφή