"Ελλάδα"

"Ελλάδα"



«Ελλάδα»
Απόσπασμα από την ποιητική μου συλλογή
"Ελληνίδος Λόγος"
Ρένα Τζωράκη

©



Πού να σταθώ
και να μην αγναντέψω το Φως Σου;
Με τι λέξεις να γράψω την Ιστορία σου;
Λάσπες σου πέταξαν
στην  ηλιογέννητη μορφή σου…
Μα και λασπωμένη,
ένδοξα ανηφορίζεις,
 για την Αθάνατη,
της κάθαρσης Πηγή
 να φέρεις την Άνοιξη ,
στους Χειμώνες της Γης
χόρτασε η Ψυχή μας  ψέμα
ώρα να ξημερώσεις Αλήθεια!!!


Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο επίκαιρα είναι τα λόγια του Σίλλερ:
"Καταραμένε Έλληνα.
Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
Τέχνη λαχταρώ, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ μπροστά, πρώτος και αξεπέραστος.
Επιστήμη αναζητώ, Μαθηματικά, Φιλοσοφία, Ι
ατρική, κορυφαίος και ανυπέρβλητος.
Για Δημοκρατία διψώ, Ισονομία και Ισότητα, εσύ μπροστά μου, ασυναγώνιστος κι ανεπισκίαστος.
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Γνώση...
Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;"

Σημείωση:
Μπορείτε να αναδημοσιεύετε τις απόψεις,τα άρθρα μου,τα ποιήματά μου ,αρκεί να αναφέρετε το όνομά μου και το όνομα του ιστολογίου μου.
Ευχαριστώ θερμά:
Ρένα Τζωράκη
 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια