"Στον απόηχο της Καθαράς Δευτέρας"

"Στον απόηχο της Καθαράς Δευτέρας"

«Είδα»
Της Ρένας Τζωράκη

©
Είδα το γλαυκό ουρανό
με  της Αγάπης τα μάτια
κι ας είχε  ο Ουρανός γκρίζα σύννεφα
είδα τη στοργή , στου σκύλου μου το βλέμμα
είδα το νοιάξιμο στην οικογένειά μου
το γέλιο  στους φίλους μου
την αποδοχή  μέσα στην συντροφικότητα.
Άκουσα μουσική,
  με τη Σιωπή της  Ψυχής 
στα απλά πράγματα ,τόση πληρότητα
τόση γαλήνη.
Στρώσαμε τραπέζι,
ήπιαμε κρασί
αγναντέψαμε το απέραντο
κι ας μην πετάξαμε χαρταετό ,
ετούτη τη χρονιά
που οι καιρικές συνθήκες δεν το επέτρεψαν
εμείς αφήσαμε τις μαύρες σκέψεις να πετάξουν μακριά
από το χώμα υψωθήκαν στα βουνά
γίναν Αστέρια φωτεινά
που  ομολογούνε μόνο τη χαρά
γίνανε  θρόισμα στων δέντρων τα φύλλα
κύματα στη θάλασσα
γαλάζιο στον ορίζοντα
πουλιών κελαδίσματα
αέρινη, λεπτή, ανάλαφρη
είσαι τελικά Ευτυχία…











Μερικές φορές σκέφτομαι ,πόσο τυχερή και ευλογημένη είμαι, που γεννήθηκα, σε τούτα τα Ιερά χώματα της λεβεντογένας Πατρίδας μου την Κρήτη.
Ετούτη τη γωνιά της γης, περιστοιχισμένη  από   ήλιο, θάλασσα, γαλάζιο και πράσινο…
Εδώ, που  ο άνεμος χορεύει με τη βροχή, που η θάλασσα σμιλεύει τα βράχια, εδώ, που το πιο απλό και όμορφο αγριολούλουδο φυτρώνει στο χείλος του γκρεμού, και σου μαθαίνει, πως η Ομορφιά, κρύβεται ακόμα και στην έσχατη στιγμή και το μεγαλείο τελικά είναι  η απλότητα….
Πόσο όμορφα περάσαμε χτες Καθαρά Δευτέρα στο εξοχικό μας, με την οικογένειά μου ,τον σύντροφο της ζωής μου, τα παιδιά μου, τα αδέλφια μου και δυό τρεις καλούς φίλους…
Τι κι αν ο καιρός δεν ήταν με το μέρος μας, τι κι αν είχε σύννεφα ο Ουρανός, το γαλάζιο το  ζωγραφίζει τελικά η καρδιά…
Όπως είπε ο μεγάλος ποιητής Παύλο Νερούντα, «
Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να 'ρθει.»
Είναι στιγμές ,που σκέφτομαι, πως θα έπρεπε να αποκτήσουμε μια νέα Ταυτότητα εμείς οι άνθρωποι που να μας θυμίζει όταν σκέψεις μαύρες έρχονται στην επιφάνεια,να μας επαναφέρει και πάλι στο κέντρο του πυρήνα μας…
Έτσι ονειρεύομαι τη νέα Ταυτότητα και θα ' ταν υπέροχο συνεχώς να την κοιτούσαμε…

Το όνομά  μου: Αιώνιος έφηβος
Το επώνυμό μου: Άνθρωπος
Όνομά μητρός: Ευτυχία
Όνομα Πατρός: Χαμόγελο
Τόπος κατοικίας: Καρδιά
Επάγγελμα: Αγωνιστής
Ύψος: Από το χώμα ξεκινώ και φτάνω ως τον Ουρανό.


Καλή σας μέρα!!! 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια