Ποιήματα σπουδαίων ποιητών- επιλογές της Ρένας Τζωράκη:

Ποιήματα σπουδαίων ποιητών- επιλογές της Ρένας Τζωράκη:

Σε μια εποχή, που επικρατεί τόση ανυδρία του πνεύματος, τόση κενότητα λόγων και ταυτόχρονα τόση ακατάσχετη φλυαρία,γιατί μοιάζουμε όλοι μας κύμβαλα αλαλάζοντα ,έρχεται η ποίηση να αποκαταστήσει αυτό το κενό μέσα μας και να μας φέρει μέσω του ηδυσμένου λόγου της στην εσωτερική αρμονία μας και στο Φως που μας  δημιούργησε.
Αποφάσισα λοιπόν να συλλέξω τα ποιήματα των ποιητών,  που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μου και να τα μοιραστώ μαζί σας γιατί πρέπει να μοιραζόμαστε τα όμορφα πράγματα,την αληθινή γνώση και την Σοφία …
Εύχομαι σε όλους εσάς καλή Ανάγνωση…
Και μην ξεχνάτε πως η ποίηση:
Η ποίηση είναι ένα πράγμα ανάλαφρο, ιερό και  φτερωτό.
Πλάτων


 Η ποίηση δεν ανήκει σε αυτούς πού τη γράφουν αλλά  σε αυτούς που τη ν έχουν ανάγκη.
Πάμπλο Νερούντα
 Η ποίηση δεν  έχει καθόλου χρήμα, αλλά  και  το  χρήμα δεν έχει καθόλου ποίηση.
Ρόμπερτς Γκρέιβς
Αν δεν μπορείς να είσαι ποιητής, γίνε  το ποίημα.
Ντέιβιντ Καραντάιν
Η ποίηση έχει τι ς ρίζες της στην ανθρώπινη ανάσα.
Γιώργος Σεφέρης
Όταν διαβάζουμε ένα καλό  ποίημα, φανταζόμαστε πως κι εμείς θα μπορούσαμε να το  έχουμε γράψει, πως  το ποίημα προϋπήρχε μέσα μας.
Μπόρχες.
Και θα κλείσω με την χαρακτηριστική φράση από τον Πεσόα:
«Ο  άνεμος φυσάει

έτσι όπως την άκουσε ο  Όμηρος
ακόμα κι αν δεν υπήρξε ποτέ.»
Ελπίζω να βρείτε όμορφες τις επιλογές μου.
Καλή σας ανάγνωση με τις ευχές η ποίηση να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους και να σμιλέψει μέσα μας τους διάχυτους κόκκους που υπάρχουν μέσα μας ευαισθησίας και να μας κάνει ανθρώπους των πράξεων και όχι των Λόγων….
Ρένα Τζωράκη
Ηράκλειο  4-2-2014
«ΓΡΑΦΩ ΠΟΙΗΣΗ»
Της Ρένας Τζωράκη
Από την ποιητική μου συλλογή «Στοχασμοί»|
Ηράκλειο 2000
©
Γράφω ποίηση
δε σημαίνει  απλά πως γράφω.
Κάνω το Λόγο μου πράξη
και το εννοώ.
Αγωνίζομαι για ένα καλύτερο Αύριο.
Ν’ αφήσω το στίγμα μου
στον Πλανήτη Γη.
Πως η πνοή,
που μου έδωσε ο Δημιουργός,
δεν πήγε στη χωματερή,
πως δεν πρόδωσα την Αγάπη,
πως δεν τσαλαπάτησα το Δίκιο, την Τιμή,
πως δεν ρήμαξα τη χαρά,
πως δεν  ψαλλίδισα τα φτερά κανενός
Πως δεν έκαψα στην πυρά
τη λεύτερη σκέψη.
Πως δεν βεβήλωσα ,
την Ιερότητα εντός μου.
Γράφω ποίηση,
γιατί είμαι της Ζωής ,ο Εραστής,
Αγαπώ  τη Φύση ,τα δέντρα, τα πουλιά τα λουλούδια,
τον Άνθρωπο, ίσα και όμοια
και τα αποδέχομαι ακριβώς όπως είναι.
Γράφω ποίηση σημαίνει,
Είμαι θεραπευτής πληγών,
Ιατρός Ψυχών,
ανάλαφρος και δοτικός
και κάνω το Λόγο μου
βιωματική πράξη.




Το ποίημα του Γ.  Δροσίνη:
Ό,τι έχεις μέσα σου παιδιάστικο
σαν θησαυρό να το φυλάξεις
τους λογισμούς, τους πόθους σου άλλαξε
μ΄αυτό ποτέ μην το αλλάξεις.


Κι όταν χλωροφυλλιάσει η όψη σου
και στα μαλλιά σου πέσουν χιόνια
μόνο ό,τι φύλαξες παιδιάστικο
θα μείνει απείρακτο απ΄τα χρόνια!





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια