"Χαικού "

"Χαικού "

«Τα Χαϊκού  »
Μέρος δεύτερο
Της Ρένας Τζωράκη
Τα  χαϊκού ,  τηλεγραφικές σκέψεις με συμπυκνωμένα νοήματα και αυστηρή φόρμα δεκαεπτά συλλαβών,προέρχονται από την Ιαπωνία το 17ο αιώνα και υιοθετήθηκαν στην Ευρώπη, στις αρχές του 20ου .
Μέσα τους κρύβουν σοφία  και ευφυία, που εκφράζονται είτε με λυρικό ,είτε με χιουμοριστικό ύφος, ενώ υπάρχει μέσα τους το στοιχείο της έκπληξης.
Στα χαϊκού ,  κυρίαρχο στοιχείο  είναι η φύση, ο έρωτας, η Ομορφιά ,το κάλλος , η ομορφιά των λέξεων  και των αντιθέσεων, ενώ κάποιες φορές τα νοήματα ,
αποκτούν ,δευτερεύοντα ρόλο.
Το κάθε χαϊκού ,που έχω γράψει, δεν γινόταν από μόνο του σε μια ανάρτηση, οπότε έκρινα να τα συμπεριλάβω μαζεμένα σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Είναι  οι φευγαλέες μου σκέψεις, από όλα όσα παρατηρώ, διαβάζω,αισθάνομαι και με αγγίζουν…
Είναι θροίσματα της δικής μου ψυχής και τα μοιράζομαι μαζί σας αγαπημένοι μου αναγνώστες και αναγνώστριες.







 «Πανσέληνος
η Αγάπη Σου,
μέσα στην άναστρη νύχτα.»
**
Θάλασσα!!!
Δώρισέ μου το βαθύ ουρανί
της  Ελπίδας.


**
Να συλλέξω όλα
τα «σ’ αγαπώ » της Γης
και να  στα πω!!!


**
Ολόφωτος ο δρόμος
της Αγάπης Σου
Περπάτησέ τον.
**
Κι αν μόνος βρίσκεσαι
ν’ άγωνιστείς
έχεις το χρέος.
**
«Στη Ζωή ,
οι φωτεινοί  ποιητές
βαδίζουν μονάχοι τους.»




**
«Η γραφίδα τους
βουβή, γεμάτη Δέος
τους συντροφεύει.»

**

Μπουμπουκάκι μου
άνοιξε τα πέταλα
στο Φως της Αγάπης
**
Τα μάτια σου
κεριά αναμμένα
που τρεμοπαίζουν
**
Το νούφαρό σου
είμαι Αστέρι μου
ακούμπα πάνω μου.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια