Στα αγαπημένα μου πρόσωπα που έχουν χαθεί

Στα αγαπημένα μου πρόσωπα που έχουν χαθεί

«Στα αγαπημένα μου πρόσωπα που έχουν ταξιδέψει για την Αιωνιότητα»


Άγιες μέρες Χριστουγεννιάτικες μα πόσα πρόσωπα αγαπημένα έχουν ταξιδέψει για την Αιωνιότητα;
σε όλα εκείνα τα αγαπημένα μας πρόσωπα που δεν είναι μαζί μας με τον τρόπο που ήταν κάποτε,ένα κεράκι Αγάπης στην Άγια τούτη μέρα ,που το Φως της Ζωής ήρθε για να αφανίσει τα σκοτάδια όλου του κόσμου…
Στη μνήμη εκείνων, που δεν είναι παρόντες, μα που είναι διαρκώς κοντά μας, οι ταπεινοί στίχοι της ψυχής μου:


«Aυτές τις μέρες πως πονάω
και τις περνάω ασκητικά
νοσταλγικά φτερά φοράω
στ’Αστέρια ταξιδεύω νοερά…

Εκεί ανάβω τα κεριά μου
μέσα στις λάμψεις των Σκιών
μ’αγαπημένους που’χουν φύγει
από το σώμα το φθαρτό

έχουν γεννεί Ένα με Κείνον
τον Άδυτο Αστερισμό.
Ένα κεράκι απλό ανάβω
με της Σιωπής το σ’αγαπώ.

Ευγνωμοσύνης λόγια αφήνω
μ΄'ενα σεπτό ευχαριστώ
σ' όλους εκείνους ,που'χουν φύγει

μα μέσα μου τους κουβαλώ...»

Ρένα Τζωράκη


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια